Iedereen is Monogaam

Discussion in 'De lounge' started by chantal1984, Nov 15, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
?

Iedereen is Monogaam

1. Ja dat denk ik wel

2. Nee zeker weten van niet

3. Geen mening

4. Wat is Monogaam ?

Multiple votes are allowed.
Results are only viewable after voting.
  1. Lucia

Lucia VIP lid

Sep 6, 2005
    12,287
    6
    38
    Thuishulp
    België

Eén nachtje maar?!:$

*denkt na; 'het is Johnny Depp,... JOHNNY DEPP!*

Deal!:D

2. marjand

marjand VIP lid

Jul 13, 2009
    9,728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Nou 1 hele nacht.....lijkt mij wel wat!!!!! Lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr hmmmmm kwijl over de laptop....

3. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Poeh ik zou al blij zijn met een uurtje ;)

4. LadyDaisy

LadyDaisy Niet meer actief

Precies, zo denken ik en mijn man er ook over.

5. cherie

cherie VIP lid

Oct 18, 2009
    5,757
    0
    36
    op de laatste zin na ben ik het roerend met je eens (de laatste zin die ik dus gedelete heb:D)
    dus heb optie 2 gestemd

6. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

Nov 12, 2008
    17,671
    2
    0
    Zuid-Holland
    hahaha, jullie mogen johnny depp hebben,
    geef mij maar jude law!

Ook ik kies er voor om zelf monogaam te zijn,
    je komt heus wel eens iemand tegen die je best leuk kan vinden enzo.
    Maar het gaat erom wat je dan doet, ga je erop in of niet?
    Kies je voor je partner of voor de ander.

7. Champy

Champy Fanatiek lid

Sep 26, 2007
    2,533
    0
    0
    N.V.T.
    Helemaal eens met het antwoord van Anne , je beslist zelf of je monogaam leeft!

8. Kubus

Kubus Fanatiek lid

Jul 6, 2006
    4,212
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik weet praktisch zeker dat iedereen wel eens iemand tegen komt waar hij/zij de kriebels van krijgt, dat er een soort spanning is... Dan is het net of je er iets mee doet of niet.
    Ik ben hartstikke blij met wat ik heb en kies er voor om dat niet op het spel te zetten. Als ik niet meer zeker zou zijn van mijn relatie omdat ik gevoelens heb voor iemand anders, zou ik de relatie verbreken.

9. cherie

cherie VIP lid

Oct 18, 2009
    5,757
    0
    36

OE!!!! die is wel heeeeel lekker:D zullen wij die dan delen! hahaha:p
    (en de rest van je antwoord deel ik ook..)
    (maar zal zelfs voor de vader van mijn kids kiezen als die langs zou komen ;)

10. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

Nov 12, 2008
    17,671
    2
    0
    Zuid-Holland
    heb al tegen mijn ventje gezegd dat jude dan maar voor 1 keertje is,
    en hij voor de rest van mijn leven hihi

11. nicole26

nicole26 Niet meer actief

Ben er ook niet trots op hoor :) maar goed mensen maken fouten ..

12. Danoontje

Danoontje Bekend lid

Jun 4, 2006
    568
    1
    0
    Huisvrouw
    Eindhoven
    Ik heb gekozen voor "nee zeker weten van niet".

Niet iedereen is monogaam maar omdat er genoeg mensen zijn die dat niet zijn en die keuze er niet was heb dus voor deze gekozen.

Ik ben het zelf wel, ik ben zelf ooit belazerd 7 maanden lang door me ex-man, en dat heeft me toen zo'n pijn gedaan en me vertrouwen een flinke oplazer gekregen heeft zou ik dit een ander niet aan willen doen. Dus laat mij maar een trouw beesie zijn en dan laat ik het niet monogaam zijn aan een ander over ;)

13. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

Feb 19, 2008
    3,365
    0
    36
    essen
    ik ben monogaam... tot nu toe. maar het zou best eens kunnen dat ik over een jaar of 50 een heel ander leven lijd... dat kan ik nu nog niet zeggen. pas op de dag dat ik sterf kan ik zeggen of ik monogaam ben of niet... tis natuurlijk wel de bedoeling om monogaam te zijn. ps... mijn partner was ook mijn eerste "echte" partner. tegenwoordig is het al niet gek meer om 10 partners gehad te hebben voor je je "echt" setteld...

14. draak86

draak86 VIP lid

Mar 7, 2008
    5,427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    ik ben wel monogaam maar ben een echte flirt! Ooit eens met een ander gerommeld (lees knuffelen en een normale zoen op de mond en een hele hoop vlinders) maar goed degene met wie ik toen was sloeg me ook dus dat vind ik niet eens erg!

Ik zou het niet moeten gaan opzoeken (alleen stappen en dan dronken worden en jongens versieren want dan sluit ik zoenen niet uit. maar dat is meer vanwege 'het spel' dan de behoefte aan een andere vent te zoenen. Sex met een ander echt never nooit niet. sowieso nog nooit een one night stand gehad, houd ik echt niet van.

En absoluut niet iedereen is monogaam lijkt mij. Kijk maar naar het topic van amvr as example

15. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

het is toch overduidelijk dat niet iedereen er is..
    iedereen zou het wel KUNNEN zijn, als ze daarvoor kiezen..
    maar jammer genoeg zijn er genoeg mensen daar te zwak voor ..of natuurlijk die het leuk vinden om meerdere partners tegelijk te hebben en dat ook afspreekt met die partners..

ikzelf kan me dat echt niet voorstellen.. ik ben wel monogaam... en zou ook echt nooit vreemdgaan.. dat vind ik gewoon respectlooos..

je kan natuurlijk altijd gevoelens krijgen voor een ander.. maar met die gevoelens hoef je niets te doen..
    en als je zou beslissen er wel iets mee te doen, dan zou ik persoonlijk het eerst 'uitmaken' met mijn partner voordat ik wat met een ander zou doen...

16. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

ik denk ook dat het een keuze is om wel of niet monogaam te zijn, ik heb optie 2 gekozen, bijna iedereen volgens mij :D

17. Seth

Seth Niet meer actief

Sluit ik me bij aan.....

18. Ik heb ook voor optie 2 gekozen. niet iedereen is monogaam. ookal denk ik dat wij mensen wel bedoeld zijn om een monogaam leven te leiden, mensen kiezen er zelf voor om niet monogaam te zijn.

19. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

Mar 27, 2008
    8,128
    1,682
    113
    Rare poll.. Natuurlijk is niet iedereen monogaam.. Je had beter kunnen vragen "is de mens van nature niet monogaam' ofzo. daar gaat de discussie toch over?

20. Misa Misa

Misa Misa Actief lid

Aug 6, 2009
    460
    0
    0
    Mama!
    Zuid-Limburg
    Misschien bedoelde ze 'niemand is monogaam' want het lijkt me logisch dat niet iedereen monogaam is.

Share This Page