Ik zat net te zappen om nog een uurtje te vullen voor de tweede aflevering van Ghost Wisperer seizoen 5. Ik kom inmiddels op drie kanalen die vreselijke vent Horacio Cane tegen in CSI Miami. In het begin viel het wel mee, maar gaandeweg beginnen die zijwaartse blikken, bril op en af en eindeloos herhalen van de voornaam me toch wel flink te storen. Nog meer mensen last van of ben ik gek?
haha, nee hoor, je bent beslist niet de enige; ik zou hem die bril weleens van z'n neus willen trekken en hard op stampen als hij weer z'n veelbetekende brillenmove maakt!
Komt GW op een maandags dan? Wist ik niet welk net?? Ik vind CSI Miami wel leuk en stoor me ook niet aan Horacio Cane ( wel de naam ), maar op drie zenders tegelijk ?? Wat voor tv hebben jullie dan? Sateliet ofzo?
ik vind de csi miami en al die andere varianten ervan een beetje doorslaan er is bijna niks ander meer op tv dan zo'n soort series
blegh ik krijg ook zenuwen van die gast... in het begin vond ik het ook nog...gewoon maar nu...hij doet het constant en ik heb zoiets van "kun je nou echt niets anders doen?" hij moet dat toch ook beseffen eh.... xxx
ooh en ik vind trouwens dat al de csi(ookal kijk ik er wel eens naar) veeeeel te hard op elkaar trekken! de blonde,de zwarte,de nerd,de rare,de coole,de knappe,... dus elke ander csi heeft hetzelfde groepje van type's en het is echt afgezaagd.... xxx
ik vind miami de leukste dan las vegas en dan pas new york Maar de allerleukste vind ik bones, dat wordt trouwens tijd, dat ze nieuwe afleveringen gaan uitzenden
Hahaha, ik denk dat dat zijn herkenning is net zoals Zorro altijd een Z maakt tijdens het vechten Ik vind het wel wat hebben hoor, zijn ogen hebben iets vind ik. Ik kijk er altijd naar en daarna lekker naar Bones, dat vind ik nog leuker, maar irritant dat ze ineens weer een aantal afleveringen terug zijn gegaan :x en ik zit te wachten tot Bones en die agent (naam ff kwijt) eindelijk bij elkaar komen maar of het gebeurd? Als iemand het weet hoor ik het graag
Nieuwe GW ??? .. Dat meen je niet ... Heb daar helemaal nog geen reclame ofzo van gezien ... Wanneer komt dat dan ? Het kwam toch altijd op zondag ?
Wahahaha, mijn vriend en ik kijken naar alle CSI's, maar wij vinden Horatio ook wel irritant. Het is een tijd minder geweest met zijn zonnebril, toen zeiden wij nog tegen elkaar dat het de producent waarschijnlijk ook opgevallen was.. Maar hij is inmiddels weer begonnen met die zonnebril. Mijn vriend kan hem heel goed nadoen trouwens . Horatio doet vaak alles in de dezelfde volgorde: zonnebril af, hij zegt de tekst heel langzaam en nadrukkelijk, vervolgens kijkt hij vaag en zet hij zijn zonnebril weer op, gevolgd door nog wat langzaam gesproken tekst. Inmiddels zijn wij wel gewend aan dat rare irritante trekje van Horatio. Het hoort gewoon bij hem.
Hahaha! Hij is zó irritant, hij wordt dan ook regelmatig nagedaan door andere acteurs Je kan GW ook via internet kijken hoor, want in USA zijn ze al een stuk verder.
vreselijk!!!! ik boycot miami ook. was zoooo blij dat hij dood ging, ik dacht eindelijk hebben de makers ook door hoe verschrikkelijk is, leeft hij ineens weer !? kijk niet meer vanaf dat moment. voor mij is hij gewoon dood. new york is de leukste.
Hahaha, mijn vriend en ik doen hem ook wel eens na: "....[zonnebril af].......but I... am going ...to make sure........................that THAT.................will never ........[zonnebril op, zijwaartse blik]..............8).................happen again." ghaaaaa
Ik vind hem wel cool. Beetje overdreven, maar goed, ik stoor me er niet echt aan. Vind CSI Las Vegas en New York allebei wel leuker hoor. Bones vind ik verschrikkelijk.
Hij was niet dood, het was in scene gezet Maar dood of levend, ik vind het allemaal best. Door al die herhalingen kijk ik al een tijdje niet meer.
Ja, hij is idd wel irritant. En die naam ook. Een tijdje terug deden Carlo en Irene, Horetio en Alex na in life and cooking. Echt lachen.. Ik heb geen favo CSI. Maar ik geef wel de voorkeur aan NCIS. Vooral Tony..