Wij zijn vandaag geweest, drukte viel goed mee en droog gehouden!!! Regende alleen opd e heenweg en terugweg
Moet eerlijk zeggen dat wij niet echt naar de Toyotadingen hebben gekeken. Was wel een tent opgebouwd met allerlei toyota's. Ook was er een soort parcour waar een toyota vrij stijl omhoog en scheef ging rijden enzo. En er hingen wat schermen. Verder niet erg veel bijzonders denk ik.
wij zijn ook vndaag geweest, wel goed geregeld! en esmée heeft echt genoten! vond het weer wel goed hoor! indd alleen heen en terug weg regen, de rest een heerlijk zonnetje!
wij gaan ook morgen heen. leuk leuk. hopelijk ook een vrij droge dag al gaan we wel voorbereid heen haha
Vond het ook wel druk hoor... en bere koud! Zeker aan 't einde van de middag. Maar de kids hebben genoten en dat was het belangrijkste. Ik ben eigenlijk niet zo'n pretpark mens, maar voor deze prijs kon ik het toch niet laten...
Wij hebben het ook super gehad! Het weer viel mee idd af en toe een plensbui en op het einde begon ik het koud te krijgen. Toen we er bijna waren stonden we al in de file tussen heel veel toyota's In het park was het ook wel druk en lange rijen maar ondanks dat toch heel leuk gehad! En super leuk dat we 24 euro aan eftelingtegoed uit mochten geven (6kaartjes) dus dochterlief heeft er een puzzel,beker,dvd,potlood en een bordje bij