is er iemand die beschikt over patronen voor het naaien van poppen kleertjes, en die ze met mij zou willen delen, en dan het liefst voor de grote van baby born, 43 cm geloof ik, ik betaal gewoon de eventuele verzendkosten alvast bedankt
Wollyonline Patronen voor Poppenkleertjes de mooiste patronen. Je betaald er wel wat voor maar je hebt er lang plezier van
* Er staat daar bij wollyonline ook gratis patroontjes op. en * CARA - pop-patroon - farbenmix-de, hier ook een gratis poppenpatroontje, om mee te beginnen. *Verder is er in de bibliotheek ook wel wat te vinden, ik weet niet of je daar lid van bent? *en ik heb nog een document wat ik vele jaren terug gedownload heb, die kan ik je toemailen, als je dat wilt?
heb nog wel een haakpatronen boek van baby born kan ik wel ff scannen als je wilt wil hem niet wegdoen sorry kuen je babyborn bikini haken zo leuk en makkelijk ik hoor het wel gr anja
dit is het boek andrea kreativ speciaal breien en haken voor baby born baby annabell en mini chou chou en barbie andrea kreativ poppenmode nr. 0522 maar mail gerust ff gr anja
ik denk dat ik nog ergens patronen heb van een pietenpakje en sinterklaaspakje voor een baby-born. heb je intresse ??