het feit dat hij zijn eigen kabinet niet bij mekaar kan houden en tot orde roepen moet toch genoeg zeggen. hoe vaak moet het kabinet nog vallen? het is jaren een puinhoop geweest, en in plaats van op te komen voor nederland en al zijn burgers, is hij meer bezig geweest met het anderen naar de zin maken. (waar vooral de lagere inkomens de dupe van zijn) dan heb ik het nog helemaal niet over het blindelings volgen van bush, hij kroop nog net niet bij hem op schoot! nu die ineen keer roept dat het zo goed gaat, vergeten mensen de afgelopen jaren maar al te snel. zo`n flapdrol hoeft wat mij betrefd niet nog een paar jaar het land te vertegenwoordigen.
@ Noura: dus vooral lekker op een ander stemmen toch? Ik vind het altijd weer verbazingwekkend hoe een topic over een bepaald onderwerp kan verzanden in een discussie die geheel off-topic gaat...
dit heeft toch allemaal wel weer met elkaar te maken. maar op een forum moet toch gepraat kunnen worden en een mening kunnen worden gegeven. daar is het per slot van rekening een forum voor. en als het niet bevalt kan je natuurlijk altijd een ander onderwerp zoeken. maar over jou reaktie dat ik een ander moet stemmen, dat staat voor mij wel vast. iemand met een scheinvertoning, kan van mij niet veel sympathie krijgen. nu ja, je hoort wel dat ik jp niet echt hoog heb zitten
Ik moest ook mn rekeningnummer vrijdag dorbellen aan zo'n 0800 nummer, waarom sommige wel en anderen weer niet Wij krijgen het dus nooi tmeer deze week...
ja hoor hier ook gestort al @noura het is niet de bedoeling een discussie aan te gaan met iemand over iets wat er misschien wel mee te maken heeft maar nu niet aan de orde is in deze topic probeer zoveel mogelijk niet off-topic te gaan , dus hou je bij de topic bvd
nou hi rnog niet binnen.... das jammer zeg ik heb zaterdag me rekningnummer doorgegeven.... maja komt wel hihi ik heb het lekke rnog tegoed! jullie hebben het dadelijk al uitgegeven! lekke rpuh puh!
nouhou.... ik zal nog eens gaan kijken! update; nog steeds niet... misschien morgen? dan ga ik shoppen hahaha dus zou leuk zijN!