Ik heb dit net op mn nieuwe telefoon geïnstalleerd maar snap er geen snars van, wie heeft dit ook en kan me uitleggen hoe het werkt
Ik heb het ook en snap het ook niet echt. Ik ben al wel zover dat je het mobiele nummer van de ander in je telefoon moet hebben om te whatsappen. Dus het moet je contact zijn.. verder kom ik dus al niet.
Ik heb het ook, en doe het echt vaaaak!! Maar dan moet je indd wel mensen kennen met een smartphone..
@Keltje, ik dacht dat dat whatsapp was, maar kan het ook verkeerd hebben, als iemand dat progamma heeft zou ik dat ook wel op mijn telefoon willen.. Xx
Volgens mij is dat whatsapp. Je kan met iedereen whatsappen die dat op zijn telefoon heeft. Dus iphone/BB/androidphones. Echt ideaal. Heb het ook op me BB. En handig is dat iedereen die whatsapp heeft uit jou telefoonlijst dat die al in je fav staan en gelijk kan praten zonder eerst toevoegen. Ja ik vind het helemaal leuk.
Wij gebruiken met de hele familie googletalk(android) op de mobiel. Werkt ook hetzelfde als sms en kost niks.
Whats app is echt super Je opent het en kijkt in favoriete daar zie je wie het ook hebben. En dan kan je gratis sms en zelfs foto's versturen Ik hou heel veel smsjes over
Binna, kan je mij uitleggen hoe je foto's verstuurd? Consider, ik heb een symbian telefoon en ik kan het ook. met je telefoon ga je naar WhatsApp ? Download dan zit je direct downloaden. lees verwarring met PingChat, dat bestaat alleen voor Blackberry, Iphone en Android telefoons. Het s gelukkig wel in de maak voor Symbian!
Heb het net gedownload en vind het best leuk....vooral omdat je er images bij kan zetten. Nu even doorgeven aan meer peeps.
Ik probeer hem ook te downloaden,maar krijg 2 verschillende whatsapp inc en whatsapp messenger, welke van de 2 is het?
ik heb het ook en het werkt echt geweldig (whatsapp ligt er de laatste tijd wel vaak uit, vind ik dan hoor) lekker gratis sms'en