Hallo iedereen, alweer een tijdje geleden dat ik me hier heb laten zien. Na mijn miskraam van 2.5 maand geleden, zijn mijn vriend en ik nu al 1 week in de wolken met mijn nieuwe zwangerschap ! Heel snel na deze moeilijke tijd ben ik toch weer in verwachting geraakt Omdat ik mijn miskraam eigenlijk de schuld gaf van mijn uitblijvende menstruatie, achteraf zeer stom heb ik niet meteen gedacht aan een zwangerschap Na een test thuis te hebben gedaan, zijn we naar de huisarts gegaan Om daar vervolgens weg te gaan met 2 positieve testen ! Ik voel me strontmisselijk, van elk geurtje of een blik op eten, moet ik al spuugen Maar het voelt tegelijkertijd ook zo goed Het voelt gewoon helemaal anders dan voor 2.5 maand terug Na alles te hebben uitgeteld moet ik nu al op 9 weken zitten. Maandag hebben we een afspraak bij de verloskundige voor de eerste echo Ben zo benieuwd ! Groetjes, marieke.
Gefeliciteerd! Fijn toch dat je het zo laat wist, dan hoef je niet zo lang te wachten tot de echo! Succes maandag en hopelijk hebben jullie een mooie echo!