Ongegeneerde meningen kan ik mij niet meer herinneren van de vorige keren, zullen er vast wel zijn geweest. Nu is het vaak dat clienten kijken en niets durfen te vragen,ik begin er maar dan gelijk over en dan zeggen ze ook gelijk dat ze er niet over durfde te beginnen,bang dat het misschien niet zo was en mij zouden beledigen,toch wel lief van ze.
Net weer bij de C1000 geweest. Sprak een vrouw me aan (die aantal weken geleden zei dat ze m'n buik aan de grote kant vond (niet die ene die vond dat ik dik was, voor degenen die zich dat nog herrinneren)), ze vroeg hoe lang ik nog moest. Ik zei; nog een paar daagjes En zij: Oh, nou dat zou je echt niet zeggen! Je hebt een bescheiden buikje Bij deze is het bewezen! Mensen lullen maar wat Paar weken geleden had ik een grote buik, nu bescheiden. Nou, geloof me, buik is flink gegroeid hoor in die weken Haha
Opmerkingen over mijn buik krijg ik ook steeds te horen...de één vind hem meevallen en de ander weer niet! Maar het ergste vind ik nog opmerkingen over mijn striae op mijn onderbuik, wat gekomen is bij mijn eerste zwangerschap ook zit dit op mijn benen. Ik weet nog dat ik net bevallen was van mijn zoontje en dat daarna ging douchen en de kraamverzorgster zei...oh het zit ook op je benen! Ow echt, dat had ik nog helemaal niet gezien en dat is wel even het laatste waar ik aan wil denken nu ik net mama ben geworden! En gisteren nog bij mijn echo...goh je hebt striae. Ow echt waar! Voel me er al onzeker over, maar waar halen mensen het recht vandaan om daar een opmerking over te maken! Het kwetst me enorm, echt heeeeel vervelend!
haha brutaal zijn mensen toch - met 5 maanden; je moet zeker bijna - je hebt allemaal vlekjes - je ziet bleek - je ziet er wat beter uit - zo wat een ballon - wat heb jij dan? puisten?! - kan je je voeten nog zien? - ben je nog niet bevallen? ( jawel ben gewoon nog beetje dik zeg ik dan haha, dan schrikken mensen) kan het ook niet meer hebben brand dan ook iedereen af nu op het laatst
Ohh ik heb soms ook zo'n zin om iedereen die zo'n domme opmerking maakt zo verschrikkelijk af te zeiken!!! Haha hoe bedoel je last van mijn hormonen! Maar ohwee als iemand dat durft te zeggen!!!