Iedereen om je heen zwanger, bij ons niet lukken

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door inge27, 12 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jimmy

jimmy Bekend lid

14 jul 2006
    757
    0
    16
    Fryslan
    Het is ook moeilijk, maar soms weet je niet wat voor verhaal er achter een dikke buik zit..

Bij ons is het na 24 maanden gelukt, dus geef de hoop niet op !

2. spseefje

spseefje Lid

21 okt 2007
    30
    0
    0
    medewerker bediening
    Almere
    Ik ben ook al 10 maanden bezig en weet wat je voelt, het doet echt pijn en het maakt je zo verdrietig , ooit komt die dag zeg ik maar...
    heel veel sterkte en succes.
    groetjes eveline

3. Jeetje... tot voorkort dacht ik... we zijn AL bezig met de 5e ronden (maand 5) en nog wil het niet lukken... verdorrie waarom nou niet... iedereen om ons heen (zwanger/bevallen) soms doet dat idd pijn...

Maar aan de andere kant... jeetje 5 maandjes maar... komt heus wel...
    En jullie zijn even wat langer bezig en kan me HEEEEEL goed voorstellen dat als het nog steeds niet wil dat dat frustrerend is/word.
    (als ik het af en toe al heb met 5 maanden)

Maar KOP OP... geef de moed niet op... DUIM voor jullie allemaal!
    en voor mezelf natuurlijk ook :)

4. Bibi80

Bibi80 Lid

26 nov 2007
    14
    0
    0
    Ook hier alweer een poosje bezig, we begrijpen maar niet waarom het niet lukt. Ik heb een regelmatige cyclus, vriendje heeft goede zwemmers, temperaturen en ovulatietesten geven duidelijk een evt. eisprong aan, zucht.. Er zijn natuurlijk nog zoveel andere factoren waar een bevruchting van afhankelijk is, ik ga volgende week even kletsen met mijn huisarts, hopelijk heeft zij nog een idee! Familie weet niet dat we bezig zijn, we hadden geen zin om iedere maand weer mee te delen dat het ook deze keer niet is gelukt!
    Ondertussen: Zusje net bevallen, beste vriendinnen zwanger (ze wouden samen zwanger zijn met mij, alleen bij hun was het gelijk raak, grrr), collega's ook zo zwanger..

Heb geduld, heb geduld, maar oh, wat duurt een maand lang!

5. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    meiden, ik herken de verhalen heel goed hoor! Bij ons heeft het bijna 2 jaar geduurd. 2 jaar van teleurstellingen en verdriet. En iedereen leek maar zo zwanger te worden en wij niet. En ja, genoeg opmerkingen gekregen van jan en alleman waar ik echt heel verdrietig van kon worden.

Uiteindelijk waren we heel erg verrast toen het ineens WEL raak was! En we beseffen ons des te beter dat we zo bevoorrecht zijn met ons kleine gezonde ventje!

Heel veel sterkte meiden, en of het nou de 1e, 2e of 10e is, het blijft moeilijk als het elke keer maar niet lukt! Dikke knuffel en ik hoop dat jullie gauw zwanger zijn :)

6. Inger1979

Inger1979 Fanatiek lid

Heeeeeel herkenbaar...

Iedereen in mijn omgeving is zwanger of geweest binnen een paar maanden.
    Alle verhalen gaan over baby's en noem maar op en wij krijgen steeds vragen van en? Wanneer jullie? JAAA ik heb een miskraam gehad en eigenlijk was ik nu 31 weken zwanger en JAAAAA het lukt alleen nog ff niet.
    ppppffffff op naar de volgende ronde maar weer en we proberen positief te blijven...

Liefs Inger

7. Miss Mommy

Miss Mommy Niet meer actief

Dit is inderdaad erg herkenbaar, zijn nu wel pas aan de 4e ronde bezig, maar heb al heel lang een kinderwens. (om medische redenen konden we dus niet eerder beginnen)
    Af en toe moet ik ook wel ff een traantje wegpinken als er weer iemand zwanger is, ook al gun ik t ze van harte.
    Net zoals ff afgelopen week, maar liefst 4 zwangeren onder kennissen en vrienden. Was wel weer ff zwaar...

Maar ja, onze tijd komt ook nog hoop ik, suc6 iedereen!

8. Talulah

Talulah Bekend lid

15 okt 2007
    680
    0
    0
    Weet precies wat jullie bedoelen, ik zit inmiddels in ronde 14 :rolleyes:

9. ijskonijntje

ijskonijntje Actief lid

2 mrt 2007
    242
    1
    0
    Veendam
    Hoi,

je bent niet de enige hoor. Ik ken dat gevoel en het is knap kl*ten moet ik je zeggen

10. Linda27

Linda27 Actief lid

29 mei 2008
    420
    0
    0
    doktersassistente
    Randstad
    Nog een die zich bij jullie aansluit.

Veel mensen om me heen zwanger en /of bevallen (meeste bevallen van de 2de of in de 1ste ronde raak noem maar op) en hier hard aan het oefenen maar helaas nog geen beebje in zicht.

soms kan ik er wel beetje kribbig van worden (is meestal als ik me niet lekker voel) maar gelukkig kan ik het nog steeds goed relativeren en weet ik dat onze tijd ook wel komt :)

Nu ben ik blij voor alle andere en straks zijn ze allemaal blij voor mij haha

11. Niet meer actief

Hoi,

Bij mij in de omgeving worden ze ook allemaal zwanger naar mijn gevoel.
    Nu zijn wij nog maar kort bezig dus hoop dat ik met de grote hoop mee mag gaan.
    Ik heb een lijstje gemaakt van hoe en wat.

http://wendystoop.hyves.nl/blog/1349155 ... llen/_LGQ/

Groetjes Wendy

Deel Deze Pagina