Ik wil beginnen met zeggen dat ik weet dat wij nog maar kort bezig zijn, maar dat maakt de wens er niet minder om.. De teleurstelling wordt per maand groter moet ik zeggen en omdat ik net ongesteld ben geworden reageer ik misschien ook heftiger maar ohh wat baal ik! Vorige week heeft een nichtje van mij verteld dat ze zwanger is: ongepland en eigenlijk ook (nog) niet zo gewenst. (ze zijn nog te druk met zichzelf) Gister hoorde ik van mijn lieve collega dat ze ongepland zwanger is. Door de pil heen en eigenlijk ook niet zo gewenst (ze heeft lopen janken) En vandaag hoor ik van iemand anders op het werk. Ongepland zwanger, niet gewenst. Ik raak daar zeer gefrustreerd van hoor!!!! Waarom zij zo makkelijk en ik niet terwijl ik er mijn best voor doe!! Hihi.. Zo ben ik het even kwijt en nu ga ik chips eten
@ amlie, ik ergerde mij ook aan het feit dat heel de wereld zwanger was behalve wij. Overal waren zwangere vrouwen en baby's ik ademde ze zelfs Het is frustrerend zeker in jouw geval als het dan ook nog eens ongepland is allemaal. Wellicht komt er een tijd........ En slikken, en doorgaan! Knuffel
@Amlie wat lijkt me dat ENORM kauuuteee! Vooral als het dan eigenlijk ook nog ongewenst is...dan spring je toch bijna tegen het plafond. Niet dat iemand er wat aan kan doen als het door de pil heen is maar toch, damned. Had zo'n kindje niet ergens anders "geplaatst" kunnen worden, ik weet er nog wel een paar hier op dit forum (me incl)....
tis zeker frustrerend, je zult het ook altijd zien. Maar onthou: jullie kindje komt met goede voorbereiding ter wereld, met een papa en mama die er helemaal klaar voor zijn en dan is het jouw tijd
Kan me er heel goed wat bij voorstellen hoor.. Gewoon ook puur de gemakkelijkheid en de manier waarop het gaat, alsof een kind krijgen zo gewoon en vanzelfsprekend is! Ik heb ook iemand in mijn omgeving die al een kindje heeft van 1 jr. en nu zwanger is van de tweede. Het leukste is nog dat ze niet eens weet wie de vader is.... Waar zijn we dan mee bezig vraag ik me af?! Veel sterkte en ik hoop voor jullie dat jullie ook snel in blijde verwachting mogen raken.
Ik weet enigzins hoe jij je voelt! Hier word iedereen ongeplanned zwanger of gewoon oops ja hoor kom maar! (ookal zijn stelletjes hier net een paar weken met elkaar raken gelijk verloofd en weet ik het allemaal..) Geloof me kinderen krijgen is hier zo wat een hype.. Het brengt wat dat betreft de sociale druk ook erg op dat er veel en dan bedoel ik ook echt veel mensen met kinderen.. je kijkt om je heen en denkt hoe? wat? Waar? waarom? en het klinkt gemeen en je weet dat je jaloers bent en mij god jaloerse gevoelens kunnen echt de gemeenste dingen in je kop oproepen verschrikkelijk.. bleergh i just know how you feel hun! xx