pijn in mijn linkerbil!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door michellle81, 11 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. michellle81

michellle81 Actief lid

4 sep 2008
    397
    0
    0
    haarstyliste/visagiste
    rotterdam
    hey meiden ,

ik ben nu bijna 20 weken zwanger en ik heb sinds een paar dagen zo,n pijn in mijn linkerbil vooral met lopen en traplopen ,het is niet de hele dag gelukkig ,maar komt wel steeds opzetten het trekt helemaal door naar mijn been....
    moet ik mij nu zorgen gaan maken om bekkeninstabiliteit?
    Ik ben nu bang dat het erger gaat worden ,nu valt er nog mee te leven,maar als het erger wordt kan ik dalijk niks meer ...
    wie had of heeft er ook vage klachten ,maar is niet erger geworden ?
    mischien iemand tips voor mij?
    het is namelijk erg lastig want ik heb een staand beroep en wil wel graag die 3 dagen blijven werken ..

alvast bedankt voor jullie antwoorden

liefs

2. Makkie

Makkie Niet meer actief

klinkt eerder als (zwangerschaps)ischias. Dat doet ook pijn aan je bil(len) en straalt uit naar je benen. Zou je vlos even bellen zodat ze je verhaal aan kan horen.

3. mayke1980

mayke1980 Fanatiek lid

15 apr 2007
    1.017
    0
    0
    Docent wiskunde vmbo
    Nijmegen
    Herkenbaar, ik heb het in de rechter. Volgens mijn zus (fisiotherapeut) drukt de baarmoeder nu tegen een zenuw aan waardoor ik een vervelend gevoel in mijn bil heb. Straalt ook wat uit naar het been.
    Ik kan er verder niets aan doen, zeker niet stil gaan zitten. Maar ook niet overdreven veel lopen, zeker niet slenteren.

Mijn ervaring uit de vorige zwangerschap is dat het de hele zwangerschap aanhoud, maar wel wisselt in de mate van pijn...

succes, Mayke

4. Mirro

Mirro Fanatiek lid

27 dec 2007
    1.782
    30
    48
    Ik heb er ook last van gehad, maar bij mij is het na een paar weken weg gegaan. Soms, als ik erg veel heb gelopen, komt het nog weleens terug.
    Maar ik zou het wel even met de VK bespreken.

5. Niet meer actief

Herkenbaar.. ik had het ook rond 20 weken.. beginnende BI was toen bij mij het kwaaltje en ben met fysio begonnen

6. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Ik had daar al snel last van en heb het nog steeds vooral wanneer ik weer in beweging moet komen, volgens de ha en fysio een zenuw knel, is zwangerschapsisschias.

7. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Ik heb er ook last van, maar dan in mijn rechterbil. 's Avonds is het 't ergste. Ik kan dan mijn rechterbeen niet meer bewegen als ik lig, zo'n pijn doet het. Maar rustig heen en weer lopen is wel prettig. Nouja, het doet wel zeer natuurlijk, maar ik merk dan dat het minder wordt.

Ik ga maandag de vlos bellen, want het word me nu toch wel te gek.

8. Whisper

Whisper Lid

27 jul 2008
    70
    0
    0
    Dat was ook het eerste waar ik aan dacht. Ik heb het tijdens de zwangerschap van mijn eerste gehad en had precies dezelfde klachten. Het is eventueel te behandelen met fysiotherapie. Sterkte!

9. Diena

Diena Nieuw lid

12 sep 2008
    3
    0
    0
    Bij mij was het wel bekkeninstabiliteit,heb ik al vanaf de twintigste week last van ben nu 30 weken zwanger

10. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Ik heb het ook maar bij mij is het gelukkig geen BI!

Ik heb nu fysiotherapie en daar heb ik veel baat bij. Succes :)

11. Esila

Esila Fanatiek lid

17 sep 2006
    2.389
    831
    113
    Ik heb het ook en denk aan ischias omdat het er echt in 1 keer in schiet.
    Vervelend he..
    Zou ook ff contact opnemen met je VK als je er veel last van houdt.

Sterkte ermee !

12. liesje3011

liesje3011 Nieuw lid

15 sep 2008
    2
    0
    0
    Poetsvrouw
    Melle

hey,
    ben nieuw hier en heb ook bekkeninstabiliteit. Ben nu 20 weken zwanger en heb er al last van toen ik een week of 10 ver was. ben nu al 7 weken thuis van mijn werk.
    ik wou dit toch even kwijt

vele groetjes aan iedereen

13. anna mamma

anna mamma Actief lid

8 feb 2008
    179
    0
    0
    Verpleegkundige
    Lijkt op ischias. Heb ik ook gehad. na twee sessies bij de fysio geen last meer gehad. Kreeg alleen advies over hoe te bewegen. Moest alles anders doen maar heeft erg goed geholpen.

succes

Deel Deze Pagina