Ik vind je buik ook niet echt groot, ook niet klein ofzo maar om nou te spreken van extreem groot.. gewoon mooi Mensen zeggen altijd wat, heb het gevoel om gewoon maar iets te zeggen te hebben. Bij mij vragen ze ook al vanaf 20 weken of ik zeker weet dat er geen 2 in zitten
ik had ook n behoorlijk buikje met 20 weken en die groeide door tot 23 weken ongeveer en toen heb ik bijna 8 a 9 weken helemaal stil gestaan! tja en daarna barste de bom natuurlijk wel hoor... ben nu net n groot verassingsei dat op springen staat!
meid, ik vind het een prachtbuikje! Lekker laten lullen allemaal, máár ik snap je gevoel wel, want ik had precies hetzelfde, ben al heel snel gaan groeien op mijn buik en mensen reageerden echt geshockt als ze hoorden hoelang ik nog moest en nu moet ik nog een paar weken en nu nog ben ik een dikkerd volgens de mensen. Nou, ik vind het prima allemaal, het is nooit goed en mensen hebben altijd commentaar, dus laat gaan en geniet lekker van je buikje met jouw kindje erin meid, echt, ik ben de afgelopen maanden zo boos geweest en onzeker en je hebt er helemaal niks aan, want die buik groeit toch wel door hoor! dus, hup, naast je neer leggen!
Wow wat een mooi buikje! Toen ik zover was als jij zeiden ook veel mensen: zijn het er geen 2 (hadieha wat ben je origineel) of: hoeveel weken nog? (20...) Nou die buik van mij was echt abnormaal groot, niet normaal, wow te gek groot zeg pffff! En mijn gyn iedere keer maar lyrisch zijn over hoe perfect mijn buik groeide, niet te groot, niet t eklein gewoon prachtig op schema. Kijk, dat is de mening die echt telt! En nu zeggen mensen: nou, zo groot is je buik niet voor 35 weken, best klein eigenlijk, ik dacht dat je nu wel op handen en voeten zou lopen bladiebladieblaaa. En opnieuw is mijn gyn lyrisch over de perfecte buik, de groei is allemachtig prachtig, kan niet beter. Dusseh laat de leken lekker kletsen en luister naar je vk of gyn. Die weten het immers echt beter!
niets bijzonder groots aan hoor laat ze maar praten, er wordt toch altijd wat gezegt, hoe vaak ik wel niet gehoord heb: Zijn het er geen 2?, terwijl ik helemaal geen extreme buik heb... Fijn weekend Liefs Kim...
Oh ik ben zó blij met deze reacties...ik hou van jullie! Hahaha Ik voel me al een stuk beter, ondanks dat ik vandaag alwéér te horen kreeg: hoogzwanger al he? Euh...nou nee, ik ben pas op de helft :x Maar jullie hebben gelijk...laat ze maar lekker lullen allemaal
Mooi buikje.. Vind hem ook niet extreem groot.... (nu heb ikzelf ook wel een aardig buikje voor mn weken) en idd laat ze maar lullen..... Want mensen zeggen altijd, wat heb jij een grote/kleine buik.... en nooit goh wat heb jij een normale zwangere buik zeg voor het aantal weken dat je bent...! Grote buik zegt trouwens echt niets over de grootte van je kind....
Je hebt een prachtige buik.. je hebt een mooi bolletje maar voor de rest ook erg slank.. je buik zie je dan ook meer! Hier met 20 weken nog bijna geen buik maar die schade werd wel ingehaald.. Elke buik groeit op zijn eigen tempo en niets is te dik of te dun! Anders zegt de vk er wel wat van hoor! Fijne zwangerschap!
ik herken dit helemaal! Er lopen bij mij op het werk nog een aantal zwangeren en ik voel me qua buik ook mega, terwijl het volgens mij ook wel meevalt. En zeg nou zelf; als je de hele zwangerschap niets ziet is ook niet zo leuk! Maar je wordt er inderdaad onzeker van als iedereen dat maar blijft zeggen.
Juist mooi toch .. Ik heb ongeveer zo'n buikje als jou op de 20 weken foto en ik ben bijna 38 weken...mensen staan versteld dat ik nog 2 weken moet...Ik wil juist graag laten zien dat ik al zover ben maar ze denken dat ik een vijf of vier maanden buikje heb. Ik heb echt een bescheiden buikje .. mijn familie en vriend kunnen het zich niet voorstellen dat er een volgroeiende baby in zit.
Ik vind dat je een hele mooie buik hebt! Mensen weten niet wat ze zeggen! Ik ben nu 26 weken en heb ongeveer zo'n formaat buik als jou, en op mijn werk roept iedereen: jeetje, wat een dikke buik, zitten er 2 in?!?! Geen idee waar ze het vandaan halen, want ik vind mijn buik niet etreem groot... Nu mijn collega van 21 weken zwanger een beetje dezelfde grootte buik als mij krijgt houden ze een beetje hun mond! Gooi het op ontwetendheid!
Hoi Ik kreeg ook altijd van die aardige opmerkingen ahum. Het is heel verschillend per persoon. Jij heb een hele mooie buik zie ik op de foto! Vooral op het laatst kreeg ik opmerkingen van, nou ik denk al 6 weken dat je op het laatst loopt. En van er zitten er zeker twee heb ik ook een paar keer gehoord! Je moet je er gewoon niks van aan trekken hoor, maar ik snap je wel hoor. Ik werd er ook onzeker van! Ik ben nou bevallen van een gezonde dochter van 4440 gram! Daarna bleef het ook een standaard opmerking, nou dat kon je wel zien hoor dat er zo'n groot kind in zat. Nou bedankt! Succes met je mooie buik en probeer er trots op te zijn.
Ik vind het een hele mooie buik,zo een wil ik er straks ook wel mooi dat je voor de rest slank bent . misschien dat je buik daardoor wat meer opvalt?
mooie normale buik hoor volgens mij helemaal niet extreem dik. De cassiere bij de bouwmarkt zei zoiets laatst ook tegen mij. Maar als je in mijn album kijken dan riep ze maar wat haha ik ben volgens mij ook niet extreem dik door laat maar praten...
ja ik herken het ik heb dat ook mensen vragen aan mij hoever ik nog moet als ik zeg tot december staan ze je met grote ogen aan te kijken net of ze je niet geloven nou ik weet wel beter en ben blij met me buikje en boeit me niet dat andere me buik groter vinden. ik had me buik zelfs nog groter dan jou bij 21 weken en ja je heb van die mensen ertussen he die zeggen toch altijd zulke dingen.
Ik vind het best meevallen hoor. En ik denk dat het ook wel scheelt wat je aan hebt. Ik heb soms iets straks aan, en dan krijg ik ook reacties van 'zo dat groeit goed', terwijl ik, als ik een dag later iets anders aan heb, weer reacties krijg van: goh, je bent minder dik dan bij de vorige. Ik denk dat je het toch wel een beetje kunt meten aan je gewichtstoename tot nu toe. Daaraan kun je zien of je te dik wordt of niet, niet aan je buik. En misschien houd je wel gewoon vocht vast, dan lijk je ook veel dikker.
Toen ik met 18 weken op vakantie ging, kwam iedereen me al succes wensen, omdat ik zeker meteen na mijn vakantie met verlof ging Ik had dus ook echt een mega buik, groeide in het begin echt heel erg snel. Met 8 weken kwam de baarmoeder al boven mn schaambot uit, met 9 weken kon ik mn gewone broeken al niet meer aan en met 18 weken dus al iedereen die me succes kwam wensen. Inmiddels ben ik 23 weken en helemaal niet zoveel groter dan 5 weken geleden. Mijn baarmoeder is nog wel verder dan 'hoort' ze gaan ook een groeiecho maken, omdat onze dame ook erg hard gaat, maar verder blijft mn buik wel redelijk hetzelfde, sta nu dus eindelijk ff stil. Ik heb me ook zorgen gemaakt over hoe ik me met 40 weken vooruit zou moeten rollen, maar inmiddels maak ik me er niet zoveel zorgen meer over. Groeispurten heb ik gewoon in het begin gehad en dat zal bij jou ook het geval wel zijn. Ik heb iig wel gemerkt dat iedereen commentaar heeft. Nichtje van mij is net zo ver en bijna geen buik te zien. Die krijgt elke dag te horen of de kleine wel goed groeit blijkbaar is er een standaard waar iedereen binnen moet vallen
Ik vind het gewoon een hele mooie normale buik (misschien wat groter als gemiddeld maar niet extreem ofzo) ach mensen vroegen mij ook of ik met 20 weken al moest bevallen je raakt eraan gewend..