Gemene opmerking zeg pff , ik ken het dikke buik hebben en dan aan gekeken worden dat gevoel heb ik dan vaak. Is nog niet weer gebeurt dat mensen een opmerking maken of ik zwanger ben of iets. Maar voelt niet fijn , nou is het zo dat wij geen kids kunnen krijgen. Ik moet / mag weer voor mijn zusje iets leuks voor de aankomende kleine kopen. Zie er tegen op , bang voor reacties [ die jij dus gehad hebt onder anderen] Weide kleren aan is eigenlijk enige wat je kunt doen. Dat is wat ik doe verder weet ik het ook niet , ja buikspier oefeningen doen om vet weg te krijgen.
Je lijkt op de foto idd wel zwanger, en dan ook behoorlijk ver dus eerlijk gezegd vind ik het niet raar dat mensen het vragen, ook niet als je een ppd hebt, veel mensen kunnen zich echt niet indenken wat een ppd inhoudt . Maar joh, hoe oud is je baas? hahaha, die opmerking lijkt wel uit het stenen tijdperk Maar bij de hema zou je van die figuurcorrigerende hemdjes kunnen kopen, dan voorkom je iig de vragen
Nou met die hempjes lijk je nog meer zwanger...geloof mij. Dat trekt alles lekker bij elkaar. Ik herkens de foto's. Ik weet ook niet meer wat ik aan moet. A lijn--> zwanger, strak truitje --> zwanger, jurkje:>> zwanger, blouse--> past niet dicht. Ik zit nu rond mijn eisprong en heb echt een 6 maanden buik, niet normaal.. Heb een spastische darm en die reageert overal op. Ik vind het gewoon stom als mensen t vragen, hier ook vaak gehad en ook toen we het heel graag wilden. Ik vraag het dan ook nooit, tenzij ze een buikband dragen ofzo, maar voor de rest? Nee dank me, ik weet hoe t voelt
Ik heb echt precies t zelfde! Ik ben redelijk slank......alleen mijn buik, heb al zovaak de vraag gehad of ik zwanger was, een nicht ging zelfs aan mijn buik zitten,dus ik heel droog en voel je t borrelen? Toen kon ik er wel om lachen, maar nu niet meer hoor.....ikben 9maanden geleden gestopt met roken, eet niks extra's en toch zoveel aangekomen...bah haha
Dat is niet leuk om te horen nee! Snap oprecht niet dat mensen het durven te vragen! Ik denk dat jij gewoon pech hebt dat je net mensen om je heen hebt die het wel gewoon vragen. Probeer het naast je neer te leggen en niet van streek te raken. Laat ze maar lekker denken!
ts heb je misschien foto van je buik( mag zonder hoofd) ik ben benieuwd erna edit+ oww ik heb het al gezienhet spijt me om te zeggen maar ik zou ook denken dat je zwanger bent
Ik zou zeggen bij de vraag draag je alweer of ben je zwanger. Ja waarschijnlijk van een 3 ponder dus ga gauw even naar het toilet.
Het overkomt mij ook al een tijdje! Ik ben 53 kilo, spillepoten en spillearmpjes en natuurlijk een buikje alsof ik inderdaad 4 maanden ben... Niet leuk om de vraag te krijgen, maar mensen beseffen zich niet dat vet niet altijd op de plaatsen gaat zitten waar je het wel zou willen hebben! Mijn reactie "nee nog niet... tenzij jij helderziend bent en mij iets te vertellen hebt?" En meestal gaat het gesprek dan over dat ik wel zwanger wil worden, en dat alle vrouwen in mijn familie met deze bouw zitten. En dat ik nog het kleinste buikje heb ook....
Tis mij gevraagd toen ik met mijn dochter van 4 weken in de wagen liep te wandelen...!?!? BORD VOOR JE KOP!!! Botte vent zei zelfs (toen ik zei: nee daar ligt ze) Oh dan moet de moederkoek er zeker nog uit!?!? Hock!!! Wat een sukkel! En die vent heeft 5 kinderen en een voluptueuse vrouw die zou toch beter moeten weten...
Ik heb je foto ook gezien en ook ik zou denken dat je zwanger bent, sorry daar voor dus ik kan die mensen wel begrijpen dat ze het vragen of het nu onbeschoft is of niet, die mensen denken vaak niet na hoe kwetsend zo'n opmerking aankomt...Ik had zelf al wel allang in de sportschool gezeten...succes meid en hoop dat je binnenkort mag gaan sporten.
hey ik heb die opmerking ook wel eens gehad heb zelf nog geen kind of iets ben 1,75 en weeg 65 maar heb een aardig onder buikje ik weet hoe u zich voelt maar ik als persoon had ik het gelaten het is vervelend maar mensen kunnen soms niet goed kijken maarja
nou ik ben dus wel zwanger net 6 weken en ik krijg de vragen dus ook al tis dan wel me 3de maar ik heb echt dus een hele zwangere buik en ik vind het dus ook vervelend en brutaal dat mensen het dus vragen snap dat je het dus niet leuk vind
dit wou ik trouwens ook nog even meegeven, denk namelijk ook niet dat mensen echt door hebben dat het kwetsend kan zijn, ik denk juist dat mensen die zeggen goh ben je zwanger het meer in die zin zeggen dat ze het leuk vinden, en dus totaal niet stil staan dat je weleens niet zwanger zou zijn en hoe het voor jou is probeer vooral je niet gek te laten maken door andere belangrijkste is dat jijzelf goed in je vel zit en positief over jezelf denkt, wat een ander denkt is echt onbelangrijk niemand is perfect, grote buik, dikke kont, rare neus, flaporen, knokkeltenen, scheef hoofd, kromme knieen, ach een ieder heeft wel iets hou je daar maar aan vast.
Vervelend. Maargoed mensen kunnen het ook niet ruiken.. Denk dat de mensen die het vragen zich ook behoorlijk vervelend voelen..
je bent pas 9 maanden geleden bevallen dan kan het ook zijn dat je buikje wat langer blijft zitten een lichaam heeft dikke jaar nodig om zich te kunnen herstellen
Sorry meid maar ik snap waarom mensen dit vragen. je lijkt idd zwanger op die foto. de mensen die het je vragen doen dit niet om jou te pesten maar puur belangstellend lijkt me. Stel je zou zwanger zijn en men vraagt helemaal niets dan vind je dit ook niet leuk. en als je zo je kleding draagt dan kan je de vraag verwachten. nogmaals sorry.
heeft ze alleen aan voor de foto ik zou ze gewoon laten praten of inderdaad even duidelijk maken dat je dat niet zomaar vraagt als het elke keer klopte als ze mij dat vroegen had ik met mijn 23 al een heel 11tal en was ik al bezig met de tegenpartij dat klem praten lijkt me ook wel wat