fruithapje FrisFruitje, kun je die geopend in de koelkast bewaren?

Discussie in 'Voeding' gestart door hanna76, 24 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hanna76

hanna76 Fanatiek lid

15 nov 2007
    3.124
    0
    36
    Hallo,

Aangezien ons dochtertje nog niet hele potjes fruit e.d. op eet, vroeg ik me af of je het fruit van FrisFruitje (Nestlé) ook geopend kunt bewaren. Dat zit namelijk niet in een potje. Kijk, de potjes bewaar ik gewoon 1 dag geopend in de koelkast, maar dan zit wel het dekseltje er goed op.
    Of zou ik het overblijfsel van het FrisFruitje even in een schoon potje van Olvarit ofzo moeten doen? Dan kan ik namelijk wel een dekseltje er op doen.

Hoe doen jullie dat met de fruithapjes van FrisFruitje? ;)

Groetjes,
    Hanna

2. linnepinneke

linnepinneke Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Als het goed is moet dat op de verpakking staan! Hier alleen geen ervaring met restjes want toen mijn mannen een halve aten was het nog steeds hele die op ging haha

3. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    ik schepte het over in een bakje met een dekseltje (van difrax) en zette het dan in de koelkast..

4. hanna76

hanna76 Fanatiek lid

15 nov 2007
    3.124
    0
    36
    Op de verpakking staat dat het gelijk op moet, maar dat komt denk ik omdat je het niet meer kunt afsluiten omdat het niet in een potje zit. Ik ga het denk ik gewoon maar in een afsluitbaar bakje doen.

5. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Als je het eten in een ander bakje hebt geschept om te voeren, dan kan je het prima een dagje bewaren ( Gewoon in een tupperware bakje ofzo ) als je het uit dit bakje gevoerd hebt, dus lepeltje in de mond en in het bakje, dan kan je het niet bewaren. Dat is overigens bij potjes ook zo.

6. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Als er fruit over was at ik het altijd zelf op. Ik vond het idee van restjes minder prettig, had liever dat ze elke keer vers aten.

Deel Deze Pagina