Iedereen wordt zwanger

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Unicorn85, 30 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Doornroosje94

Doornroosje94 Fanatiek lid

13 okt 2017
    1.229
    1.190
    113
    Vrouw
    Hier in de vriendengroep iemand die aankondigde dat ze zwanger was ongeveer een halfuurtje nadat ik te horen kreeg dat het niet goed zat en mijn hcg daalde..daar had ik het eigenlijk niet heel moeilijk mee, omdat ik wist dat zij al een hele tijd bezig waren en ik was oprecht heel blij voor hen
    Wij zijn vanaf het begin heel open geweest over onze kinderwens omdat we vaak samen een terrasje doen oid en ik niet drink na de eisprong dus ik had geen zin in ‘ik denk dat ze zwanger is’ gedoe en smoesjes
    Onze vrienden zijn bijna allemaal kinderloos en zelfs een heel deel dat nog gewoon thuis woont dus voor hen is het een ver van hun bed show en ze snappen volgens mij niet echt hoe erg het ons bezig houdt, heb van 1 persoon te horen gekregen ‘ik snap echt niet waarom je nu nog een kind wil, je hebt er toch al 1?’ Toen heb ik wel gezegd dat dt kwetste en hij er maar gewoon moest over ophouden en hij bleeef maar doorgaan ‘ja en je hebt net een leuke job, dan ga je dat toch niet riskeren voor een kind’ toen ben ik wel razend geworden na een tijd en sindsdien loopt iedereen op te tippen van hun tenen als het over onze kinderwens gaat dus ik denk dat het nu wel duidelijk is dat dat wel diep zit en niet zo ‘achja, dit jaar of in 2030 komt wel ooit, boeie’
    Een ander koppel probeert nu ook zwanger te worden en zeggen vaak van die dingen ‘ik hoop dat ik deze zomer nog niet zwanger wordt want ik wil nog kunnen drinken zolang het goed weer is’ en eerlijk gezegd denk ik als zij eerder zwanger zijn als ons ik niet oprecht blij voor hen zal kunnen zijn

Tommi17 vindt dit leuk.
  2. Lisa280887

Lisa280887 Niet meer actief

Dat laatste herken ik wel. Hier een koppel in onze vriendengroep dat ook bezig is, maar iedereen weet dat de vent eigenlijk niet wil. En dan steeds opmerkingen als: ‘oefenen met een risico’. Vreselijk! Grote kans dat zij eerder zwanger zijn dan wij. Ik weet niet of ik echt blij kan zijn voor ze.
    Uitzondering op de regel haha

3. Doornroosje94

Doornroosje94 Fanatiek lid

13 okt 2017
    1.229
    1.190
    113
    Vrouw
    Bah, wat een rot opmerking... zeker als je al vollop in de mmm zit zoals jou... ik merk echt dat ik heel hard oplet wat zij drinkt enzo zodat ik me er al een beetje op kan voorbereiden want ik vrees dat ik anders bij de aankondiging gewoon wegstorm :oops:

Tommi17 vindt dit leuk.
  4. Lisa280887

Lisa280887 Niet meer actief

Haha ja dit doe ik ook! Ik vrees dat ik het niet kan verbergen.... al moet dat wel natuurlijk!

Zij weet alleen dat we in de mmm zitten, ze weet niet van hoe of wat verder. Heb ik haar bewust niet verteld, ze is alleen bezig met zichzelf haha...

Tommi17 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina