Even mijn verhaal... In maart een miskraam gehad...toen 3 maanden geen menstruatie gehad en ook niet zwanger. In juni voor het eerst weer een menstruatie en daarna begonnen met ovu testen. Had de eerste keer een cyclus van 39 dagen.... Afgaand op ongeveer dus 39 dagen had ik nu een eisprong moeten hebben, alleen heb ik nog steeds geen duidelijke positieve ovutest.Wel met 2 streepjes steeds, maar niet zoals de positieve testen die ik de maand hiervoor had. Wel had ik gisteren ineens wat roze afscheiding wat vandaag helemaal weg is.Heb ook steeds steken in m'n buik en lies. Zou mijn eisprong er nu nog aankomen dan? En wat was die roze afscheiding dan?
kan het niet zijn dat je al zwanger bent? zo'n gevoel heb ik erbij.. dan krijg je ook vaak licht posi tot posi ovu testjes en het verklaard het roze afscheiding ik zou er een testje op wagen en ben je niet zwanger dan zou ik nog een weekje doortesten en dan na geen verandering de huisarts bellen omdat je geen eisprong hebt. en wat je dan kan doen. je lichaam kan ook erg ontregeld zijn maar na 3 maanden zou het wel weer een beetje op gang moeten komen. succes meid! en sterkte nog!
Ik had ook al zoiets in gedachten al durf ik er niet op te hopen. Ik heb vanaf m'n laatste menstruatie op een week na elke dag ovu testen gebruikt maar tot nu toe geen knaltest en dat was vorige keer wel zo....zou het echt kunnen...durf geen zwangerschapstest te doen!
sommige mensen krijgen geen knaltest,maar gezien je vorige keren lijkt het me niet dat dat ineens verandert. ik ben ook geen prof hoor ofzo.. maar me gevoel zegt het me dat je zwanger bent. ik denk dat je bang bent voor de teleurstelling als je test negatief is maar zo meot je het niet zien hoor.. als je niet zwanger bent weet je iig dat je ei hoort te komen,en zo niet dan is het ook goed om te melden bij je ha dat je ook een zw, schap. test hebt gedaan. anders zou je dat alsnog miss moeten doen. dus het geeft alleen maar meer duidelijkheid! succes
Menstruatie was hetzelfde als altijd...denk inderdaad maar dat ik na t weekend even ga testen...krijg ik misschien wat meer duidelijkheid!
ja idd.. zolang je nog geen duidelijke ovu test hebt even een zw testje ertegenaan gooien.. succes meis en ik duim voor je ! ik hoop snel te lezen hoe het afloopt ermee..
Ooh spannend. Ja je zou best zwanger kunnen zijn. Maar ik had vaak een cyclus van 32 dagen, maar had niet precies 2 weken daarvoor mijn ei hoor. Dat verschilde nogal! Dus die ovu testen zou ik nog ff door gebruiken (kan je heel goedkoop op internet kopen). En misschien even een zw test doen. Spannend, succes!
Gisteren ineens een hele duidelijke ovu test! Nou vraag ik me nog wel af wat die roze afscheiding dan was 2 dagen geleden????
Ovu testen reageren ook op hcg, dus als je idd zwanger zou zijn en je hcg vermeerdert, dan geeft hij duidelijker positief aan. Spannend hoor!
Even een update... Heb inmiddels al 4 super duidelijke ovutesten! Voor de zekerheid toch ook maar een zwangerschapstest gedaan maar deze was negatief. Is het normaal dat je al 4 dagen zo´n positieve ovutest hebt???
Hmm, dit is idd heel apart. 1 of 2 dagen een positieve ovutest ok, maar 4 dagen? Welke zwangerschapstest heb je gebruikt?
van de kruidvat 2v5 ik heb zaterdag getest...moet ik nou nog een zwangerschapstestje er tegen aan gooien??