Morgen ga ik een nieuwe telefoon uitzoeken. Ik weet alleen absoluut niet welke ik moet nemen. Ik wil internetten (een beetje fijn, dus geen gepriegel) en ook graag (redelijk) mooie foto's nemen. Verder zou het handig zijn als ik er ook mee kan sms-en en bellen Iemand een suggestie?
Mijn vriend heeft een Iphone, en ik had er eentje maar heb hem meteen verkocht. Ik vind hem zo lomp en groot hihi. En trillen moeten ze zeker! Nokia heeft ook mijn voorkeur qua merk, maar welke type?
ik heb een Samsung Star, maar eigelijk al veel spijt van de toetenbordvergrendeling gaat wel heel makkelijk van slot af zoat je alsnog zonder het door te hebben een spookbericht kunt sturen en ik krijg die irritante piepjes van het toetsenbord tijdens het gebruik niet meer uit:x geen succesnummer dus!
de samsung jet zou ik niet nemen.. het is een mooie telefoon, alleen internet is wel erg langzaam. Ook de telefoon zelf reageert niet zo snel als bijv. de Iphone! Ik zou de Iphone nemen.
Ik heb een Nokia N86, super ding. Camera is 8,4 MP. VInd ik ook wel heel handig nl. En verder .. ja een super ding