Hoi dames, Wie weet waar ze leuke schoenen voor heren in maat 38 / 39 verkopen? Ik bedoel echt herenschoenen en geen kinderschoenen of sportschoenen. Ik ging altijd met manlief naar Ascona in Zwolle maar bestaat dat nog? Iemand tips?
Misschien Aschendorf in Duitsland? Daar verkopen ze echt zo ontzettend veel schoenen...ook moeilijke maten.
lastig is dat hé?! Mijn man heeft maat 39 en wat is dat lastig te vinden zeg! Wij hebben een paar weken geleden schoenen gekocht bij Omoda.nl en die hebben veel keus in die maat! Ze worden vrij snel geleverd zonder verzendkosten en je kunt ook gratis retour sturen als ze niet goed zijn, echt een aanrader!
Ik kijk net op Omoda! Deze schoenen hebben ze in maat 38: Maat 38 - Size 5 - Herenschoenen - Online Schoenen Bestellen Bij Omoda Schoenen - Omoda.nl En deze in maat 39: Maat 39 - Size 6 - Herenschoenen - Online Schoenen Bestellen Bij Omoda Schoenen - Omoda.nl
Van der Assem in Rotterdam, Schoenen, laarzen en tassen van alle bekende merken - Van den Assem schoenen
Trouwens, Floris van Bommel heeft sowieso die maten dus als je op dat merkt zoekt in je regio kom je waarschijnlijk een heel eind.
Klopt, mijn man heeft nu van Bommel schoenen maar wil wel eens wat anders. Ik ga direct kijken op de genoemde site!
Omoda is echte aanrader, idd ruilen zonder kosten en als je iets terugstuurt binnen een week je geld terug op de rekening!