hallo allemaal ben 7 weken zwanger en begin nu eigenlijk al een klein buikje te krijgen, is dit mogelijk? ken iemand die 12 weken is en daar zie je nog weinig.. groetjes
Het kan allemaal. Alleen niet van je beeb. Die ligt nog heeeeeeeeeeeel diep verborgen. Je darmen zwellen op dus die geven een buikkie... LIEK
niet helemaal, ben negen weken zwanger en de vk heeft vastgesteld dat mijn baarmoeder al erg hoog zit, alhoewel baby nog maar 2 cm is. Darmen zetten ook uit dus al met al lijk ik nu wel 5 mnd zwanger. Maar het is van de tweede en dat schijnt sneller te gaan.
Ik kon met 7 weken echt niet meer mijn broek dicht krijgen Heb geloof ik in mijn album een buikfoto van 7 weken staan
Pas vanaf de 12de week gaat je buik groeien, want dan komt de baarmoeder boven het schaambotje uit. Maar heel veel vrouwen zijn zo blij dat ze zwanger zijndat ze zo snel mogelijk dat buikje willen hebben. Er word meer gegeten, want dik word je toch wel. Je buik houd je niet meer in want je bent zwanger. Op gezette darmen etc etc Trek je buik maar eens in, zo dik van de zwangerschap ben je dus Alleen in uitzonderlijke gevallen zal er een mogelijk uitzondering zijn.
ik ben 6 weekjes......heb nog geen buik..maar alles zit me wel enorm strak. ben blij als ik thuis ben uit me werk en ik me makkelijk kloffie aan mag. morgen toch maar eens gaan shoppen voor een andere bh
Ik kreeg ook al met 6 weken een buikje... en dat kwam niet van het eten! Ligt aan je darmen, vocht en aan je hormonen...
Hier ook iemand met al snel een dikke buik. Door m'n buik wist ik al dat ik zwanger was nog voor ik een positieve test had Maar inderdaad, het zijn je darmen, die kleine is nog maar een paar mm.
Zouden inderdaad je darmen kunnen zijn. Wees maar blij met het buikje. Bij mij zie je het nu pas goed. En dat vind ik echt heel jammer. Mensen hadden het best eerder mogen zien als het aan mij lag
Ben het er niet helemaal mee eens! Ik kon echt mijn buikje niet inhouden, voelde me helemaal opgeblazen. Nu had ik altijd al snel een klein buikje dus misschien scheelt dat...
Ben ik het deels ook mee eens. Dat veel vrouwen meer gaan eten en daardoor dus dik worden. Want als ik mezelf na ga kwam ik pas bij week 12 mijn eerste kilo bij en nu bij week 22 ben ik 4 kilo bijgekomen. Kan dus echt me buik niet intrekken dat doet echt pijn. Maar je darmen kan ook, misschien omdat alles wat trager gaat werken.
ik ben morgen 11 weken zwanger en mijn buik is ook niet meer zoals die was... mijn darmen zitten hoger en vooral savonds krijg ik last van een opgezette dikke buik.. Ik ben vrij slank van mezelf maar sinds ik zwanger ben heb ik savonds een dikke buik.. kan dat al zo vroeg?
Ik ben voor de tweede keer inverwachting, en ik begin ook al wat buik te krijgen... Mijn gyneacoloog zei idd dat het de darmen zijn en ook de hormonen veranderen veel in je lichaam.. Bij mijn eerste had ik pas rond de 16-18 andere kleding nodig omdat mijn knoop niet dicht meer ging.. Maar nu kan mijn knoop al niet meer dicht, erg vervelend.. Ik wil eigenlijk pas vanaf 12-13 weken nieuwe kleding kopen, is een beetje psychisch misschien maar, ben erg onzeker... Verder vind ik het wel leuk als mensen mijn buikje zien hoor, alleen ben bang dat mijn buik met mijn werk in de zorg dan in de weg gaat zitten, wat dat betreft had het echt wel ff weg mogen blijven van mij... Groetjes Catheleine Geniet van de zwangerschap allemaal...