De kapper heeft laast mijn haren prachtig gekruld met een Chi stijltang. Nu wil ik zelf ook een Chi aanschaffen. Voornamelijk om mijn pony te straighten en de rest van mijn haar te krullen. Iemand enig idee welke soort chi tang ik het beste kan nemen? Ik zie namelijk door de bomen het bos niet meer. Het liefst niet duurder dan 130 euro.
Volgens mij zijn ze allemaal goed.. Ik heb de mijne afgelopen kerst bij Douglas kocht, afgesprijsd van 130 naar 100 euro.. Even een plaatje erbij gezocht.. Heeft het verschil niet meer met design te maken, dan met functies? Ik vind het wel een nadeel dat deze maar op 1 stand kan, heel heet dus, terwijl ik altijd een lage stand gebruikte om te stijlen. Maar dat komt dus alleen doordat ik het idee heb dat dit niet al te best is. Ik heb ook eens gelezen over een chi stijltang met 14k gouden platen, deze schijnt de beste te zijn!
Heb ik ook een vraagje, misschien dat jij (of iemand anders) dat weet? Ik had laatst een topic geopend voor Chi silk infusion, kreeg als tip Douglas, maar de Douglas waar ik was had heb niet, dus ik heb hem nog steeds niet in huis. Geen punt, bestel hem dan maar online.. Maar lees overal dat deze geschikt is voor krul- en kroeshaar.. Dat heb ik dus niet, wel slagen en een beetje krul sinds de bevalling. Kan ik deze dan wel gebruiken?
Alle tangen van chi zijn goed!!! En over de silk die kun je gewoon gebruiken gewoon niet te veel gebruiken!
Als je hem gebruikt voor ook krullen adviseren ze de tang met smallere platen. Als je hem uitsluitend gebruikt voor straighten dan zijn bredere platen handiger. En sommige tangen kunnen idd maar op 1 stand en andere kun je instellen qua temperatuur. Zelf heb ik nu een ga.ma stijltang. Instelbaar qua temperatuur,toen bij de kapper gekocht. Was toen 80euro. Nu rond de 60. Heb hem nu 6jaar ofzo, dus wel toe aan een nieuwe. Maar doet het nog steeds.
Ik heb de roze stijltang van Chi.. Heb hem nu zon 4 jaar en hij werkt nog steeds perfect. Ik heb permanent en echt dik en heel lang haar, maar ben met 20 minuutjes helemaal klaar en dan is alles mooi stijl dus ben er dik tevreden over. Was destijds rond de 150 euro dacht ik.
Ik heb zojuist de chi volumizer gekocht! Deze is iets anders als de ander chi tangen, omdat deze een bolle en holle kant hebt, waardoor je meer volume creërt. Krijg hem als het goed is morgen binnen, kan niet wachten. Kon er 1 fles gratis silk bij kiezen, en heb ook nog een ander klein flesje silk gekocht om uit te proberen welke mij het beste bevalt.
Ik heb ook een Chi stijltang, ben er echt super tevreden over! Ik gebruik hem erg vaak en mijn super krullend haar heb ik binnen 10 minuten stijl. Zeker in combinatie met Biosilk blijft het dan ook echt een paar dagen goed stijl. Echt een aanrader! Hoop dat je er ook zo tevreden over bent.
Waar heb je hem gekocht? zo te horen werkt hij een stuk beter dan mijn huidige.. (ander merk stijltang) ik denk dat ik binnenkort ook voor de chi ga
Ik ben helemaal om! Wat zijn de producten van CHI heerlijk!!!! Heb zojuist ook een CHI fohn, CHI shampoo en CHI heat protector gekocht bij John Beerends. Wel heel wat eurie''s armer! Alleen de fohn was al 160 euro. Maar goed...ik merk echt dat mijn haar zo veel mooier zit! En mijn huidige fohn was ook aan vervanging toe, het snoer was kapot daarnaast pluist mijn haar snel van deze fohn. Krijg het morgen binnen!!! Kan niet wachten!
Ik heb slag in mijn haar, en ik gebruik ook de chi silk infusion, maar biosilk van farouk is ook super!