ik heb een probleem,huisarts gaan?

Discussie in 'De lounge' gestart door djellybelly, 14 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. djellybelly

djellybelly Niet meer actief

hallo ik ben vroeger zo erg geschrokken van een kennis die ineens op mijn balkon stond 2 hoog, ik was 5 ofzo. En sindsdien ben ik overal bang voor, alleen thuis zijn, ik heb nooit meer alleen geslapen, lig net als nu hele nachten wakker omdat k van alles hoor en bang ben voor inbrekers!

K merk dat het steeds erger word kan ik hiermee naar de dokter?

2. Shantii

Shantii Bekend lid

30 jan 2010
    893
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hey meid,

pff dat lijkt me echt heel erg vervelend! Hier ook wel een aardige schijterd hoor als ik alleen thuis ben maar wat jij hebt lijkt me helemaal vervelend. Zou wel langs de dokter gaan, die zal je vast wel kunnen helpen of door kunnen sturen naar een of andere therapie. Veel succes want dit is echt niet fijn :( ..

3. priscilla1987

priscilla1987 Fanatiek lid

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    he meid ik weet hoe je je voelt ik zou er mee naar dokter gaan ik ben toen ook gegaan en kreeg maatschappelijkwerk ben ik niks mee opschieten ik zit nuookwakker omdat vriendje lief werken is

4. djellybelly

k ben dus echt serieus nooit alleen er is altijd wel iemand bij me.
    maar k merk nu dus ook dat het erger word we zitten in een huisje officieel tot zondag maar gaan morgen al weg omdat k bijna nog geen oog heb dicht gedaan sinds we hier zijn.
    En k wil niet dat mijn dochter dit ook krijgt. Maar wat k me afvraag zou het misac

5. djellybelly

misschien iets te maken kunnen hebben met verlatings angst, volgens mij vanaf dat mijn moeder er niet meer is word het erger

6. yinte

yinte Fanatiek lid

28 jul 2008
    4.513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    ik heb niet precies wat jij hebt maar wel een andere vorm. ik praat er liever niet over daarom hou ik het vaag. het is normaal dat het in verloop van tijd erger wordt of veranderd van vorm. je kunt hiervoor naar de huisarts gaan en dan zal hij je medicatie geven om wat rustiger te worden of antidepresieva. dat lijkt erger dan het is. het zwakt namelijk ook angsten af er zit een stofje in die tabletten die je helpt. daarbij heb je ook therapie nodig. welke je via de ggz kunt krijgen. ( dat gaat ook via de huisarts volgens mij ) je krijgt dan en intake en zij kijken dan wat voor jou een passende therapie is. verwacht er geen wonderen van. het zal altijd een zwak punt blijven. maar je kunt er wel mee om leren gaan en je kunt wel leren hoe je het niet overbrengt op je kleintje.

veel sterkte en succes!

7. djellybelly

k heb morgen om half 10 een afspraak moet er echt iets aan doen

8. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Knap hoor dat je de stap neemt om er nu iets aan te gaan doen!

9. yinte

yinte Fanatiek lid

28 jul 2008
    4.513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    goedzo meid! sterkte morgen.

10. djellybelly

dank je wel vind het best eng!

11. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

ik wou je al adviseren naar de ha te gaan, want ik denk dat je dit niet alleen op kan lossen. heel knap dat je de stap zet op hulp te zoeken dat is geen makkelijke keuze
    heel veel succes!

12. knor

knor Fanatiek lid

4 mrt 2007
    2.392
    0
    0
    Groningen
    Mss dat je doorgestuurd kunt worden door je huisarts naar bijv een psycholoog. Er bestaat vast een goede therapie die je kan helpen....

13. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    Sterkte morgen,en ik vind het heel knap van je dat je die stap neemt!

14. djellybelly

lief jullie berichtjes, hoop dat mijn huisarts iets kan doen. maar het is zekfs zo erg dat iik mijn man snachts moet wakker maken als k naar de wc moet hij kijkt dan heel het huis rond.

15. celia82

celia82 Fanatiek lid

14 apr 2009
    2.077
    0
    36
    Hoi,
    ik begrijp je helemaal hoor.
    toen ik nog thuis woonde..kwam ik een x thuis rond 11 uur in de avond..
    me ma was op een verjaardag lampen waren wel aan..

ik zet een stap binnen en Zie gewoon diegene met een bivakmuts wegrennen scheldend .. hoer!!

nou heb echt waar 6 maanden niet normaal kunnen slapen

nu woon ik gelukkig hoog met camera s en alarm s

maar slaap sindsdien ook niet meer diep hoor! schijt bij elke geluidje wat ik hoor.

16. djellybelly

nou ik ben geweest en word idd doorverwezen, volgende week donderdag heb ik een telefonisch gesprek ff afwachten dus... heel erg bedankt voor jullie berichtjes

17. knor

knor Fanatiek lid

4 mrt 2007
    2.392
    0
    0
    Groningen
    Fijn dat je bent doorverwezen. Sterkte....

18. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113
    Sterkte!
    Knap dat je naar de huisarts bent gegaan. Hopelijk krijg je de juiste therapie en raak je hier helemaal vanaf.
    Lijkt me zeer vermoeiend trouwens, voor jou en voor je man.

sterkte nogmaals!

Deel Deze Pagina