Een motje maag ons dan wel niks doen..maar ze vreten tocch echt wel gaatjes in je kleding.. niet geheel ongevaarlijk dus
Sorry, moet wel een beetje lachen Wist niet dat er mensen bestonden die nog nooit een motje hebben gezien Maar ik vind ze ook niet gezellig hoor
Een mot idd engerds Zo zaten mijn man en ik paar weekjes terug samen met schoonmoeder en haar nieuwe man in de tuin...ik voelde wat kriebelen. Ik had een strakke lange broek aan. Ik krabbel een beetje over m'n broek...even later weer jeuk...bij mn knieholte..ik kriebel..en aaaaaarrhhh!!ik voel iets...daar zit iets..een ding en I think It aliiiiiive!!ik pak 'it' vast met mn broek zodat 'it' niet tegen mn been zit en nergens meer heenkan...ik knijp zo hard als ik kan......wat nu???ik in paniek (ja sorry, maar ben panisch voor beestjes, helemaal als ze in mn broek zitten en ik niet weet wat het is!aaahh!) mn broek moet dus uit...mn man rolt mn broekspijp al op...het gaat best lastig wantg is strakke broek..ik houd natuurlijk nog steeds the unknown vast met stukje van mn broek....mn man is bijna bij mn knieholte..ik durf niet te kijken....ik hoor mn man zeggen: wooooowww!!!Waardoor ik roep: help, haal het weg, aaaah!!!gelukkig, het ding was weg...het was een gigantische mot...echt een grote....omg...ik weet niet hoe die daar kwam maar eng was het wel...allemaal van die witte plekken van dat beest in de binnenkant van mn broek.. en het beest was nog levend toen mn man hem weg haalde, aaah! Mn man zei: je moet maar eens googlen op hoe zo'n beest eruit ziet, die hebben scherpe tandjes..ja, ze moeten idd door kleding bijten enzo..nou, heb het niet opgezocht hoor..bah.. dat was mijn ervaring met een reuzemot...
haha ik keek ook heel voorzichtig, maar herkende gelijk de mot Gelukkig maar dat het geen eng groot beest was.