Ieuuwww weet iemand wat voor beestje dit is????? Ik zag vanmorgen toen ik iets op nachtkastje wilde pakken dit ineens naast mijn kussen bewegen Dacht eerst toen ik het zag oh pluisje zo zag het er op eerste oog uit totdat het ineens bewoog en vooruit liep! Heb dit ding nog nooit gezien Wie oh wie weet wat dit is?
Geen idee...het lijkt gewoon iets wat van een boom afkomt ofzo haha. Maar als dit een beest is....zou ik net graag naast wakker worden. Ben benieuwd of iemand weet wat het is.
Lijkt wel een stukje mos. Weet je zeker dat het een dier is en dat het niet bewoog door de wind/ tocht ofzo?!
Ja ik weet het zeker dat het vooruit bleef lopen als ik had gefilmd had je het kunnen zien daarbij in die hoek zit geen raam of wat dan ook en daar kon het niet tochten. Ik dacht eerst ook dat is niets totdat het dus bleef vooruit lopen schrok ervan. Had al zoiets hoe komt dat ineens daar dat was er net nog niet
als je goed kijkt zie je achteraan 1 zo'n pootje uithangen zeg maar. Die zag je het beste bewegen. leek wel alsof dat ding er eentje kwijt is en er nog maar een heeft. Zag er gewoon zo raar uit :S Enige wat ik mij blijf afvragen hoe in godsnaam komt die op de slaapkamer?? Ze kunnen niet via de ramen komen want daar zitten horren voor. Echt zo raar
gadsieeee nee daar wil ik ook niet naast wakker worden, is het niet een beest in een stukje mos of hout ofzo of inderdaad een rups, misschien hangt er vanavond een vlinder of mot in je kamer.
het is een soort van kever, in deze tijd van het jaar komen ze vaker binnenshuis. Ze doen niks, je kunt ze gewoon buiten gooien.
Kan ook de larve van een tapijtkever zijn. Ik heb dat in ons vorige huis ooit eens gehad en in dit geval geldt dat waar er eentje zit zitten er nog veel meer omdat er nooit maar 1 eitje gelegd wordt. Heb er werkelijk een hele plaag van gehad. Die beestjes leefden op ntuurlijke stoffen en zaten dus ook tussen mn kleding, in bed, in dozern, noem maar op. Spuiten hielp niet zei de ongediertebestrijding. Alleen alles wassen, nakijken en stofzuigen, stofzuigen en nog s stofzuigen. Hoop dat het me valt
Ieuw! dat wilde ik dus niet weten he haha durf niet meer te slapen vanacht En kleine ligt nu in bed (lig bij ons op de kamer aan andere kant) zodra hij wakker is snel even alles napluizen! Brrr krijg er de kriebels van en alles dekbedden, matrassen enz.. zijn pas nieuw
Ik was ook al gaan nakijken en deze lijkt er beetje op maar is het toch niet. Heb beestje vanochtend goed bestudeerd en ziet er toch iets anders uit.
Ik zou hier ook niet blij van worden. Mss kun je je foto met vraag voorleggen aan naturalis!? Ik had vorig jaar hele kleine ieniemienie springbeestjes in de tuin zitten. Foto´s maken was dus bijna niet mogelijk, maar toch een paar foto´s naar hun gemaild en ik had dezelfde dag nog antwoord. En na het antwoord natuurlijk foto´s gegoogled en die beestjes zagen er hetzelfde uit, dus vertrouw er wel op dat ze het goed hadden . Succes en ik hoop dat het bij deze eenling blijft.
getverdemme, ik snap dat je daar niet blij van wordt. Ook niet van het verhaal van sann trouwens Ik zou een googlen naar een site waar je evt. je foto kunt insturen en die je kunnen vertellen wat het is.
Ik heb in ieder geval alles nagekeken en zag nergens anders wat beestjes lopen denk dus dat het maar bij eentje bleef (hoop ik ) Zal ook eens foto sturen naar naturalis.
Hihi...gelukkig voor ts! Ik kwam laatst nl een kever tegen en die stak de tong naar mij uit! Zooo onbeschoft! En hij gaf me nog een keiharde trap met zijn pootje tegen mijn schenen! (grapje!)