fijn wasmiddel

Discussie in 'De lounge' gestart door Alita, 15 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alita

Alita Niet meer actief

Heb vandaag weer leuke kleertjes binnengekregen voor mijn meiden!
    NU zie ik in het embleem staan dat het met fijn wasmiddel moet worden gewassen?

Doen jullie dat dan ook of gebruiken jullie toch gewoon je bonte wasmiddel?

2. Bibi82

Bibi82 Bekend lid

30 mrt 2011
    506
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik gebruik voor al onze kleding (ook de baby-kinderkleding) gewoon normaal vloeibaar wasmiddel of waspoeder, geen fijn wasmiddel.

3. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Pff, daar heb ik nog nooit naar gekeken. Ik gebruik gewoon voor alles gewoon of voor witte was, of zwart of gekleurd.

4. Alita

Alita Niet meer actief

haha sukke....tja ik dacht even kijken of het in de wasmachine mag...want het zijn vestjes en dikke truien..als je die in de wasmachine doet worden ze er niet mooier op kwa pasvorm...

Maar ik vroeg me dus af of het nu nodig was om fijnwasmiddel te gebruiken...

Maar jullie gebruiken dit dus niet.....hmmm....

5. Sennaaa

Sennaaa Niet meer actief

Nee hoor.. hop gewoon in de wasmachine. Ik gebruik wel wit- en donkerwasmiddel, maar of het echt de kleding mooier houd (ik weet het niet)..
    Soms komen er dingen ook minder mooi uit de wasmachine en denk ik.. oei zonde, misschien kan je ook beter niet naar mijn advies luisteren:D;)!

6. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    4.859
    1
    0
    Ik heb een fles wasmiddel voor wol- en fijnwas, ook geschikt voor handwas, ik was wol- en fijnwas toch nooit tegelijk met andere was, dus kleine moeite om er dan een ander wasmiddel voor te gebruiken. Maar geen idee of het daardoor ook mooier blijft :D Ik hou me wel altijd goed aan de temperatuur op het labeltje en of het wel in de droger mag, ik denk dat dat meer invloed heeft op of het mooi blijft dan het soort wasmiddel.

7. Jel

Jel Niet meer actief

Daar let ik dus ook nooit op. Ik doe het gewoon op mijn eigen manier, en dus gewoon met één en dezelfde wasmiddel (Dash) en wasverzachter. Tot nu toe komen de kleren nog altijd goed uit de wasmachine.

8. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Ik gebruik eigenlijk altijd het zelfde wasmiddel voor alles, gewoon de normale vloeibare wasmiddel. Alleen voor witte was heb ik wasmiddel voor 'witte was'.

9. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    Ik gebruik ook voor alles vloeibaar (color) wasmiddel

10. Alita

Alita Niet meer actief

Ah oke dus eigenlijk maar eentje die het doet hier hahaha....
    Handwas heb ik nooit genoeg kleren voor om nu een hele was voor te draaien...
    Als het niet in de droger mag zal het wel zijn dat het erg krimpt?

@Jel dus jij gebruikt voor witte en kleur een wasmiddel?
    @Sennaaa hahahaha...

11. Mayon

Mayon Niet meer actief

Hier wel fijnwasmiddel. Ook voor zwart. Verder color en white, en Neutral voor mn dochter, dat is inmiddels niet meer zo nodig.

12. fafje

fafje Niet meer actief

als dat er staat doe ik gewoon wassen op 30 gradne, handwasprogramma...

ik gebruik altijd dash in combi met lenor ( zooooooooooo heerlijk) :p

witte was gebruik ik normale wasmiddel maar met een schep oxi action ding

13. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Ik heb of color of witte was....
    maar door de lihl bonnen heb ik nu ook delicate wool & ...? nog wat voor de fijne was...dus het bestaan wel van dreft.

14. Alita

Alita Niet meer actief

ja heb ook handwasprogramma idd... die maar eens gebruiken!

Ik weet dat het bestaat maar gebruik je het dan ook...is het nodig snap je dat vroeg ik me af

Deel Deze Pagina