Heb vandaag weer leuke kleertjes binnengekregen voor mijn meiden! NU zie ik in het embleem staan dat het met fijn wasmiddel moet worden gewassen? Doen jullie dat dan ook of gebruiken jullie toch gewoon je bonte wasmiddel?
Ik gebruik voor al onze kleding (ook de baby-kinderkleding) gewoon normaal vloeibaar wasmiddel of waspoeder, geen fijn wasmiddel.
Pff, daar heb ik nog nooit naar gekeken. Ik gebruik gewoon voor alles gewoon of voor witte was, of zwart of gekleurd.
haha sukke....tja ik dacht even kijken of het in de wasmachine mag...want het zijn vestjes en dikke truien..als je die in de wasmachine doet worden ze er niet mooier op kwa pasvorm... Maar ik vroeg me dus af of het nu nodig was om fijnwasmiddel te gebruiken... Maar jullie gebruiken dit dus niet.....hmmm....
Nee hoor.. hop gewoon in de wasmachine. Ik gebruik wel wit- en donkerwasmiddel, maar of het echt de kleding mooier houd (ik weet het niet).. Soms komen er dingen ook minder mooi uit de wasmachine en denk ik.. oei zonde, misschien kan je ook beter niet naar mijn advies luisteren!
Ik heb een fles wasmiddel voor wol- en fijnwas, ook geschikt voor handwas, ik was wol- en fijnwas toch nooit tegelijk met andere was, dus kleine moeite om er dan een ander wasmiddel voor te gebruiken. Maar geen idee of het daardoor ook mooier blijft Ik hou me wel altijd goed aan de temperatuur op het labeltje en of het wel in de droger mag, ik denk dat dat meer invloed heeft op of het mooi blijft dan het soort wasmiddel.
Daar let ik dus ook nooit op. Ik doe het gewoon op mijn eigen manier, en dus gewoon met één en dezelfde wasmiddel (Dash) en wasverzachter. Tot nu toe komen de kleren nog altijd goed uit de wasmachine.
Ik gebruik eigenlijk altijd het zelfde wasmiddel voor alles, gewoon de normale vloeibare wasmiddel. Alleen voor witte was heb ik wasmiddel voor 'witte was'.
Ah oke dus eigenlijk maar eentje die het doet hier hahaha.... Handwas heb ik nooit genoeg kleren voor om nu een hele was voor te draaien... Als het niet in de droger mag zal het wel zijn dat het erg krimpt? @Jel dus jij gebruikt voor witte en kleur een wasmiddel? @Sennaaa hahahaha...
Hier wel fijnwasmiddel. Ook voor zwart. Verder color en white, en Neutral voor mn dochter, dat is inmiddels niet meer zo nodig.
als dat er staat doe ik gewoon wassen op 30 gradne, handwasprogramma... ik gebruik altijd dash in combi met lenor ( zooooooooooo heerlijk) witte was gebruik ik normale wasmiddel maar met een schep oxi action ding
Ik heb of color of witte was.... maar door de lihl bonnen heb ik nu ook delicate wool & ...? nog wat voor de fijne was...dus het bestaan wel van dreft.
ja heb ook handwasprogramma idd... die maar eens gebruiken! Ik weet dat het bestaat maar gebruik je het dan ook...is het nodig snap je dat vroeg ik me af