Soms een beetje jarloers

Discussion in 'De lounge' started by tataar, Jun 17, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. tataar

tataar Actief lid

May 13, 2008
    231
    0
    0
    Office manager
    Almere
    He Meiden,

Ik wist niet zo goed waar ik ff me verhaal kwijt kon dus zet het maar ff hier neer.

Ik ben nu 4 maanden mama van een zoon en het bevalt me uit stekend.
    Ik moet zeggen sins de kleine man er is is me leven helemaal anders. Alles plannen en niet spontaan meer weg.
    Ik vindt het iet erg maar was in het begin wel ff wennen.

Maar waar ik nog wel last van heb is als ik vrouwen zie die zwanger zijn en een dikke buik hebben wordt ik soms best jarloers.
    Zo van ik wil dat ook weer. Ik mis nog steeds het zwanger zijn.
    De schoptjes, de bezoekjes naar de vk en voor de echo. En ook wel de aandacht van mensen die vragen hoe het gaat.

Zijn er nog meer mamma`s die dit ook hebben.
    En zullen jullie snel er nog een bij nemen??

Ik en me vriend hebben het er al over dat we met 2 jaar er nog een kleine bij willen.

Gr Tam

2. Beastie

Beastie VIP lid

Jul 9, 2007
    10,314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Het gevoel ken ik ook...ookal is ze zo leuk..mis het zwanger zijn en de dingen er om heen...snap de dames niet die het zwanger zijn beu zijn...heerlijk was het en stiekum te kort hahahahaha.

Wij gaan volgende maand voor de tweede, dan wordt me dochter ook alweer 1 en ze staat al enzo dus straks met dikke buik hoef je al minder te tillen;)

3. mamabeer

mamabeer VIP lid

Mar 28, 2007
    6,229
    0
    36
    mama
    thuis
    ik heb dat gehad met de 2de omdat ik toen echt niet van mijn zwangerschap heb kunnen genieten omdat ik met 28 weken al gebroken vliezen had en veel stress daarom had heb ik niet echt mijn zwangerschap gehad die ik wilde.En ik miste na de bevalling ook echt de buik en dat er waar je ook was altijd iemand bij je was zeg maar die je ff een schopje gaf maar na een half jaar ging dat weer over en was ik blij dat ik me oude figuur weer had ik denk dat het even tijd nodig heeft je moet natuurlijk ook nog ontzwangeren dat vergt ook veel van je

4. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

Sep 7, 2007
    3,945
    42
    48
    Female
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    Ik heb dat ook, natuurlijk is m'n mannetje het allerliefst in de wereld en zou ik niet meer zonder hem kunnen, maar af en toe denk ik weleens terug aan de zwangerschap.
    Ik heb een heerlijke zwangerschap gehad en mis het zwanger zijn, vooral het bijzondere eraan, het contact met je kindje in je buik, dat mis ik het meeste.

Wij gaan waarschijnlijk over 1,5 jaar voor een 2e beginnen (voor mij mag het nu al, maar vriend wil nog even wachten ;) )

5. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

Apr 3, 2007
    2,581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    Had ik ook hoor, en is eigenlijk blijven duren!

Het is toch wel iets bijzonder, zo'n kindje dat in je buik groeit, die dikke buik, dat gevoel.. En inderdaad, ik miste die maandelijkse gyn bezoekjes ook wel.. Dat is wel overgegaan, maar ik wist dat ik het absoluut nog eens wou meemaken, als het ons gegund was..

6. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

ik mis het ook. Alles eromheen ! als iemand zwanger is die ik ken word ik alweer wat jaloers :) terwijl mijn zoontje bijna 1 jaar is.

Ach ja ik ben al heel erg blij dat ik een gezond kindje heb mogen krijgen en hopelijk komt er snel een 2e :D

7. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

ik heb dat niet, ik moet er niet aan denken om ooit nog weer zwanger te worden, volgens mij ben ik een uitzondering :) .

ik moet er wel bijzeggen dat het een vrij moeilijke bevalling was, ingeleid wegens nierstuwing en ik en mijn kindje hadden het bijna allebei niet gered.

misschien komt het door de ervaring op zich maar ik hoef voorlopig niet zonodig :(

jaloers op zwangere vrouwen ben ik in ieder geval niet. ik ben zielsgelukkig met mijn kleintje en heel blij dat ze eruit is en dat ze leeft.

Share This Page