Bah bah bah wat smerig! Ik heb medelijden met je! Volgende keer gewoon een mix pakken waar je alleen water aan hoeft toe te voegen
Ohhh bah! Ik had het zelf nooit mee gemaakt.. Maar mijn vriend wel.. die is dan ook al bijna 100 ofzo, dus kon ook niet anders Die zei gelijk: dat stinkt, dan heb je voorlopig geen trek meer. Bah. Al hoop ik wel dat je gewoon eieren blijft eten..want dit was een uitzondering..
heel herkenbaar dit!!! Heb dit ook een keer gehad, zat rood in en beginnede kuikentjes, en drap en vies.....ben met het bakje en al naar de winkel gegaan zo ben ik dan he Nou kreeg zo een doosje nieuwe eieren mee....hahahahhaha Maar sindsdien ben ik zelf ook wel heel voorzichtig geworden met eieren!
oh vreselijk wij hadden dat hier vorige week ofzo.. ook nog verse eieren kwamen namelijk van mn schoonouders die hebben kippen lopen .. zat wss een scheurtje in want mijn vrien wilde hem openkletsen en zelfde verhaal als bij jou.. nou ik was ECHT heel blij dat ik het niet was want ik kon meteen mn neus dichtknijpen en stond er niet boven ik ging namelijk al bijna over mn nek van het aanzicht ervan... hij kon zich nog net inhouden maar ik heb me toen maar opgeofferd om met mijn neus dicht het karton aan te paken met dat ding erin viel het in de container half eruit dus ik dacht neeeee nou gai k elke keer over mn nek als ik dr wat in moet gooien dus snel een zak eromheen gebonden en dichtgemaakt haha ik heb daarna nog wel ei gegeten maar ik moet eerlijk zeggen dat het niet smaakte kon dat rotte ei bijna proeven bleghh...
Je pakt een bak (hoog genoeg), doet die vol met water. Je laat het ei erin zakken. Zakt het ei naar de bodem dan is het ei ok, gaat het ei drijven, dan kiep hem maar gewoon weg. Mooi he, zo'n verrassingsei
ja, maar die zijn lang zo lekker niet als de echte helemaal zelfgemaakte met gewoon bloem, vind ik. Komop jongens, het is en blijft gewoon goed eten als er niets mee aan de hand is hoor. Ja, eten kan bederven, maar het is dan toch gewoon niet de bedoeling dat alsnog op te dienen. Dan kan je het gewoon even weg doen en vers spul pakken.