ieks! felle steekpijn in bloemetje!

Discussie in 'Gezondheid' gestart door klingel, 22 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.103
    2.252
    113
    Brabant
    hmmm..... wacht even...

2. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    hehehehh!!!!
    :D

vond je vorige leuker, darling!

3. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.103
    2.252
    113
    Brabant
    stop maar met zoeken, ik heb de waarheid opgebiecht:):)

@beurse bloemkolen... Zal niet gaan gebeuren. Wel beurse spruitjes, maar wat ben ik blij met die spruitjes. Die theezakjes waren ook niks;) Wel handig: tijdens de bv had ik altijd drinken voor isa bij me, daarna altijd drinken voor mezelf. Mensen keken wel raar op hoor, als ik mn tietjes in t water hing, maar komop: lipton tea can do that!!!

oh heerlijk deze onzinprietpraat, niveau verhoogd door hormonen, maakt niet uit welke.....

4. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.103
    2.252
    113
    Brabant
    tja, en aangezien ik in het leven ben om jouW te plezieren, zal ik het heul snel weer veranderen hoor! Best gênant (jaja, met dakje) zo'n onderschrift.

5. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.103
    2.252
    113
    Brabant
    caret? (gokje...)

6. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    wat zegt ze???

volgens mij hebben we een misverstand; ik doelde op een spelVout van een ander, waarvan ik me afvroeg of jij erop zou springen :D

maar in tegenstelling tot die verwachting, verander joe je eigen onderschrift en begint rare woorden te kakelen! ;)

*melig*

smak

7. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.103
    2.252
    113
    Brabant
    *melig*;) ik ook, van het weer, de heerlijke hormonen (zit weer lekker te janken, omdat het nu lekker geen clomietjes zijn, maar gewoon gewenste hormonen) en de humor! waar zijn we zonder humor??
    Ik denk in ...... kan niks saais bedenken. Ja, klas maatschappijleer ofzowwwwwwwww

caret, ik google even;)

8. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Whahahaha!!!! Het erge is, is dat ik dus 3 x mijn stukje nagekeken heb op spelvouten! :D Heb bij voorbaat al schrik van juf Taliaa :$ Máár ik doe i.i.g. wél mijn best whahaha!

9. Jessmin

Jessmin Fanatiek lid

2 aug 2009
    1.758
    0
    0
    thuisblijfmama
    Nog meer schrik, ik heb Nederlands gestudeerd, das pas gênant als je dan een spelVout maakt :p

10. Jessmin

Jessmin Fanatiek lid

2 aug 2009
    1.758
    0
    0
    thuisblijfmama
    Wat een taalmalloten in dit topic eigenlijk, hahaha :D

11. Jessmin

Jessmin Fanatiek lid

2 aug 2009
    1.758
    0
    0
    thuisblijfmama
    @Cyntje; van welke dag na NOD stamt jouw knaltest in je foto? (Even TOTAAL OT, alhoewel het komt uiteindelijk toch weer uit je bloemetje :D :D :D)

12. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Maar goed.... even terug naar de orde van de dag. Steken in Klingel's bloemetje... want ondertussen is dit probleem nog niet opgelost. Het lijkt zelfs een zéér zeldzame aangelegenheid te zijn. Of misschien een zeldzaam bloemetje?

Ziehier wat google opleverd:

Mimosa-Pudica-flower:
    Nederlandse benaming: Kruidje-roer-me-niet

Het is een kruidachtige plant die aantoont dat planten niet alleen leven, maar ook zeer snel kunnen reageren hoewel ze geen zenuwstelsel hebben. Dit gebeurt met behulp van signaalstoffen. Bij aanraking van het evengeveerde samengestelde blad of door de wind gaan de 1 cm lange blaadjes "dicht" (vouwen samen en kunnen steken). Dit fenomeen treedt alleen op bij luchttemperaturen boven de 18 °C. De bladsteel waar de bladeren aan zitten kantelt ook richting de stam. Niet de hele plant reageert maar alleen het deel dat aangeraakt wordt. Na enkele minuten strekken de bladstelen weer en vouwen de bladeren zich weer open.
    Bekijk bijlage 81100

Mijn conclusie is dus:
    Klingel, "roer dus niet meer door je bloempje.... en zorg dat ie koel blijft :D

13. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    De foto van mijn banner? Die is van 4.4 weken. In mijn album staat de rest ;)

14. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.103
    2.252
    113
    Brabant
    het bloemtje van KlinKel ;) interesseert me werkelijk geen k*t;) ik mag graag wat meligheid uitwisselen met haar en anderen *grijns*. dus een topic van KlinKel ga ik niet zomaar uit de weg!

Maar nu terug naar de serieuze vraag: mijn vergeet-me-nietje werd bij t sporten ook ernstig pijnlijk. Dus KlinKel ik denk dat je last hebt van je bekken/banden. Ik heb dat namelijk ook en ehm, dus jij ook. punt.

vreselijk, oranje speelt en ik zp. saaaaaaie wedstrijd dus!

15. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    En dan te bedenken dat er hier meiden zijn op zp die als schuilnaam Bloem, Bloempje enz enz... noemen :D

16. mimi83

mimi83 Niet meer actief

zoooo opgelost.. je hebt last van je bekken/banden.. laat de fysio maar wapperen..;););)

heerlijk zo'n topic met humor en een keer geen ge'sjagarijn.. zo hoeveel taalVouten zitten daar in???

hihi klingel; hoe was het bij de bloemist??

17. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    @mini: ja, humor zal ons redden, mij althans, dat is altijd mijn lijf&bloemspreuk geweest.
    heeft me echt de MMM doorgesleept, maar das weer een ander verhaal....

@cyn: PROEST om je mimosa-stukje.
    maar ik herkende mij vooral in: kantelt ook richting de stam :D

@taalVouten: als je maar je best doet, heheh.

nu zijn taliaa en ik vreselijk op dit gebied. en juist omdat we dat van elkaar weten, ont-topiccen wij elk topic waarin we elkaar tegenkomen.

ik durf ook alleen mensen op taalVouten te wijzen die ik hier goed ken, of beter die mij een beetje goed kennen heheh.

als ik elke doos moet wijzen op dat het niet ME ei is en dat ME vriend niet boos werDT dan kan ik wel bezig blijven :x

anyway, waarover ik belde:

de fysio riep meteen, toen ik vertelde van ' er schoot iets in mijn schaambeen bij het passen van een rokje '
    (JA IK KAN NORMAAL PRATEN!!! :D)

' aha, de ooievaarsstand! '

:(

oftewel: als je 1 been ' onverwacht ' optrekt kan het ' erin schieten ', zeker zo na een week of 20.
    heeft te maken met het vast preventief verweken van bekken enzo.

niets aan te doen, alleen fijne (stomme!) oefeningen en kalm an.

dat is dan ook wat ik ga doen!

heb m niet gevraagd of hij zijn schuinafgesneden steeltje anders even in de buurt van mijn bloem wou houden trouwens.
    er is toch maar 1 die dat mag en dat is mijn eigenste aanstaande ;)

18. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.103
    2.252
    113
    Brabant
    heul fijn dat jouwn eigenste aanstaande zn stengeltje mag beroeren bij jouw!!!!

maar oké, het kan dus geen kwaad en gaat weer over? Haha, over 3,5 week mag ik dus geen pootjes meer optillen. Ook een leuke benadering.... Wat kan ik mun eigen man dan allemaal laten doen onder het mom van :"neuh schat, dat mag ik écht niet meer". Boodschappen, autowassen, strijken, stofzuigen.. wat een leven;)

adios en tot andere humorloze topics! we pimpen het meteen.

En: hulde voor de normaal pratende Klinkel!

19. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    wat- schrijf- je -daar -nu???? jouW???
    :x
    :p

hehehehheehh!

het kan geen kwaad, zegt de bloemist.
    ik ben allang blij dat hij niet, zoals vele ' leken ' er maar meteen BI van maakt ofzo.
    tis trouwens (na zwemmen) (=water geven? :D) iets verbeterd nu..

enne, normaal praten? daar wil ik geen hulde voor, mevrouwtje TAALia!

zie u in andere te pimpen topics!

20. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Dames, jullie gebruiken bijna geen hoofdletters.. Ontzettend irritant.

:p

Deel Deze Pagina