Hoi hoi schoonmaakwonders! Kunnen jullie me helpen? Ik heb vandaag een schitterende tafellamp gekregen met een ecru-kleurige lampenkap. Nu zit er op een plekje een zwart veegje. Ik weet eerlijk gezegd niet goed hoe ik dit nu zal aanpakken met het schoonmaken en durf er niet zomaar van alles op te spuiten. Heeft er iemand ervaringen? Alvast bedankt! Groetjes, Josien
Hmm, nou ik denk het niet, babydoekjes zijn heel mild natuurlijk en het is bij onze bank ook nooit gebeurd Ps. behaalde resultaten uit het verleden, bieden geen garantie voor de toekomst... "
Vlekkendoekjes van de aldi... eerst effe proberen op onzichtbare plek, nou is die wel moeilijk te vinden op een lampekap Maar goed, ik heb bordeaux rode stof op mijn eethoek stoelen, endaar gebruik ik ze ook voor, resultaat is werkelijk fantastisch Schoon en het verkleurt niet....
De hele lampenkap ..... ja Ik ben zelf inderdaad ook bang dat de vlek alleen groter wordt. Ik heb ook al gegoogled, maar kwam eigenlijk geen bruikbare tips vinden. Hmmmmm... toch nog eens even verder denken. Thanks alvast voor de tips. Ik ga ze in ieder geval alvast eens proberen. Groetjes, Josien
Hmmm... nou, het is wel een stuk beter geworden, maar je ziet het nog wel een beetje. Dus ik hoop dat het met mijn volgende pogingen wat beter zal gaan. Ik vind het ook wel een beetje eng. Ik ben toch bang de hele lamp te ruïneren... Groetjes, Josien Ik zal geen fouten meer maken, goed?
Hmmm... en als je de vlek nou richting muur plaats... of in een hoekje ofzo...? Dan ziet niemand het, en alleen jij weet dat er een vlekje zit
Hahaha, ja dat heb ik nu ook gedaan....! Enige nadeel is dat je altijd zo'n streep al op je lampenkap hebt waar de twee delen bij elkaar komen (als je begrijpt wat ik bedoel) en natuurlijk zit de vlek precies aan de andere kant... en dat terwijl ik dat samengevoegde deel natuurlijk graag achterop had gewild ! Groetjes, Josien
Hier lichte appeltjes groene kappen. Toch maar eens de billendoekjestip geprobeert.....resultaat.......vlek weg kwebbel