Nou dan kan je bijna alles wel weggooien: Alles van het mek Aldi Aquafresh Natural whitening kauwgom Campina: Verse drinkyoghurt - 5 vruchten Verse drinkyoghurt - Aardbei Verse drinkyoghurt - Perzik Yogho drink - Tropical Danone Activia aardbei Activia fruit Vitalinea - Cremosso aardbei Vitalinea - Fruit aardbei Vitalinea - Fruit framboos Vitalinea - Fruit grapefruit Boer'n yoghurt - Aardbeien Echte Boern yoghurt - Aardbei Delhaize Gommies & candies - Eetpapier IJsspikkels Alle Doritos Alles van Fanta Alles van Haribo Alles van Look-o-look Dextrose lollies Dextrose rolletjes Eetpapier Jolly mix gum Jolly mix sour Snoephorloges Snoepkettingen Look-o-look Roze pompelmoesmix Läkerol Blue fruits Groentenburger provencale M&M's crispy M&M's peanut Alle Mentos Yoghurt met fruit Mora ribster Surimi-krab belgische chocolade Rübezahl Schokoladen Disney magical chocolate Panier de Yoplait - Aardbei
ooh van die lijst eet ik zat en blijf het ook heerlijk eten ... in elk ete iets zit wel wat goors volgens mij maar zit er niet mee of ben ik de enige die zich er totaal niks vies aan vind
@Devilschase: Bedankt voor de lijst, kan ik mooi mijn kasten even doorspitten wat er weg moet. JESSES wat verzinnen mensen toch een gore dingen om in voedsel te stoppen. BLEHHHHHH!
begrijpen jullie nu eindelijk waarom die m&m omhulsel zo knapperig is.... denk maar bij elke hap dat je een schildje doormidden kauwt... CRUNCHY
Mijn zus is ook veganist, ze eet dus echt bijna niks meer, sowieso geen dieren of eten dat van dieren gemaakt is. (ook geen melkproducten, eieren, drop en ga zo maar door)
Hahaha lolbroek Dat gevoel heb ik er nu ook bij, maar dat is het niet gelukkig. Knapperige omhulsel is carnaubawas en dus puur natuur. Maar, niet verteerbaar voor mensen, dus dat wordt onveranderd uitgescheiden. Jaja, ik weet er nu alles van Mijn tweede snoepliefde is Harlekijntjesdrop. Daar zit ik nu mee op de bank. Meteen ff checken en ja hoor een E nummer bij de ingredienten. Gauw opgezocht, maar pffieuw, is niks ergs. Kan ik dus tenminste nog 1 verslaving in stand houden
Nou ja niet vies is groot gezegd, maar ik sta er niet bij stil. Ik weet wel wat het is en waar het van word gemaakt, maar ik laat het daarvoor niet staan. Ik weet bijvoorbeeld al jarenlang dat het in die roze glacé koeken wordt gebruikt, maar ik smikkel ze nog net zo hard op hoor Net als ik net lees dat er haren worden gebruikt in brood? Die kende ik nog niet, maar ik sta maandag echt niet op de broodafdeling te peinzen of ik wel brood moet kopen. Sterker nog; denk dat ik dit maandag alweer vergeten ben.
Ik wil er niet te veel bij stil staan. Vind het ook altijd wel leuk om zogenoemde 'vegetariërs' er op te wijzen dat voor het maken van kaas ook kalfsmagen gebruikt worden en dat kaas dus helemaal niet vegetarisch is
ja net zo als donsen dekebedden en kussen. weetje hoeveel dieren daar voor gedood worden.(die worden dus gepluk en gelijk gedood) ach er zit wel meer in eten hoor als je weet hoe het bij jam fabrieken gaat en bij nog meer voedsel verwerkers. daar lopen ook soms muizen en dat lopen of de machienes en die draaien ze ook door de jam heen hoor(toevallig weet ik dat broer heeft er gewerkt) daar kijken ze niet op een muis die er door heen zit.dat proeven mensen toch niet.