Hallo de titel zegt het al, hoe kan het dat ff dan geen groene lijn aan geeft, dat je bijvoorbeeld zwanger zou kunnen zijn . Voor mijn eisprong is mijn temp meestal 36,5 ,4 ,6 . Groetjes
Hoi Muurbloem, Kan heel goed zijn dat je zwanger bent. Bij mij bleef hij ook continu op 37,1 steken en gisteren test gedaan (toen inmiddels 22 dagen hoge temp) en we zijn zwanger. Zo'n heerlijk gevoel. Ook ik pco (een redelijk milde vorm) en wij vanaf feb. 2007. Nogal wat overeenkomsten Hoop dat de volgende overeenkomst is dat je ook 5 weken zwanger bent...laat maar weten als je getest hebt. Succes
als ik zwanger ben dan is het net 1 weekje gisteren had ik ongesteld moeten worden, maar ook nergens last van, alleen veel boeren laten, ik durf haast niet te testen we zijn al een tijdje bezig ook met clomit enzo, als ik morgen nog niet ongie ben ga ik testen. groetjes
Zeker spannend, we duimen mee. Ter info: test je morgen positief, dan ben je 4 weken zwanger. De hele cyclus telt namelijk mee (zijn wij ook achtergekomen...). Wij vanavond tweede test. Gisteren wastie duidelijk positief, maar vanavond nog eentje voor de foto
halllo, ik heb vanmorgen getest en het was negatief, had vanmorgen ook roze afscheiding dus ik denk dat het over is! temperatuur is ook omlaag 39,9, nou ja, we gaan nu op naar een volgende ronde met nieuwe kansen, en ik hoop dat de clomit weer goed zijn best doet @Watervlinder gefeliciteerd geniet er van he? groetjes.