30 weken en ongesteldheidspijn

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door MamaJulia, 5 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaJulia

MamaJulia Bekend lid

11 okt 2012
    719
    0
    0
    Hoi!

Even een vraagje voor de al-wat-langer-of-voor-de-tweede, derde of vierde-keer-zwangeren onder u. Ik werd vannacht wakker van een soort ongesteldheidspijn onderin mijn buik. Dit gevoel schommelt al heel de dag een beetje af en aan en ik vraag me af wat dit kan zijn. Kan het de baby zijn die indaalt? Of voel je dat helemaal niet?

Voor de rest heb ik al bijna 7 maanden nergens last van, ook niet in het begin van mijn zwangerschap, dus ik vind het lastig om dit gevoel een plekje te geven.

Ben benieuwd naar jullie bevindingen.

2. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Kan van het indalen zijn..

3. MamaJulia

MamaJulia Bekend lid

11 okt 2012
    719
    0
    0
    Ik dacht dat dat indalen pas vanaf 32 weken ofzo was? Of hoeft dat niet perse?

4. Lafayette

Lafayette Fanatiek lid

13 okt 2012
    1.385
    1.568
    113
    Bij mij begint het behoorlijk beurs te voelen onderin mijn bekken... Loopt niet geweldig makkelijk en ik moet ongeveer semi-permanent plassen.Tijdens de echo vorige week zei de verloskundige dat hij al best laag lag.

5. Riverr

Riverr Fanatiek lid

27 aug 2012
    2.019
    172
    63
    Ik heb hetzelfde als jij! We zijn ongeveer even ver, ik heb het al vanaf zondag. Het is een hele lichte menstruatiepijn een beetje op de achtergrond. En ik ben zijn billen sinds vandaag ook 'kwijt'. Die zaten in het midden onder mijn ribben al weken achter elkaar en nu is ineens de bovenkant van mijn buik leeg zeg maar. Ik denk dus dat het van het indalen is of ander voorwerk.

6. MamaJulia

MamaJulia Bekend lid

11 okt 2012
    719
    0
    0
    Dat van dat plassen heb ik ook al een poosje ja, maar ik dacht dat de druk van je blaas juist afnam als je baby indaalt..?

@River dat is het ja, niet echt kramp maar een beetje zeurderig.

Deel Deze Pagina