Hoi! Even een vraagje voor de al-wat-langer-of-voor-de-tweede, derde of vierde-keer-zwangeren onder u. Ik werd vannacht wakker van een soort ongesteldheidspijn onderin mijn buik. Dit gevoel schommelt al heel de dag een beetje af en aan en ik vraag me af wat dit kan zijn. Kan het de baby zijn die indaalt? Of voel je dat helemaal niet? Voor de rest heb ik al bijna 7 maanden nergens last van, ook niet in het begin van mijn zwangerschap, dus ik vind het lastig om dit gevoel een plekje te geven. Ben benieuwd naar jullie bevindingen.
Bij mij begint het behoorlijk beurs te voelen onderin mijn bekken... Loopt niet geweldig makkelijk en ik moet ongeveer semi-permanent plassen.Tijdens de echo vorige week zei de verloskundige dat hij al best laag lag.
Ik heb hetzelfde als jij! We zijn ongeveer even ver, ik heb het al vanaf zondag. Het is een hele lichte menstruatiepijn een beetje op de achtergrond. En ik ben zijn billen sinds vandaag ook 'kwijt'. Die zaten in het midden onder mijn ribben al weken achter elkaar en nu is ineens de bovenkant van mijn buik leeg zeg maar. Ik denk dus dat het van het indalen is of ander voorwerk.
Dat van dat plassen heb ik ook al een poosje ja, maar ik dacht dat de druk van je blaas juist afnam als je baby indaalt..? @River dat is het ja, niet echt kramp maar een beetje zeurderig.