Ja t blijft idd nog wel spannend tot de volgende echo.... Vorige keer kwamen we er bij echo van 11 weken achter dat vruchtje bij 8 weken gestopt was, dus het kan nog alle kanten op.... Maar voor nu... ben ik blij !! hahaha
Zag ze niet waar de bloeding eventueel vandaan kwam? Had je toeva;llig sex gehad of moeilijk ontlasting? Want daar kan het ook nog wel eens van zijn geweest je bloeding.
Ze vroeg idd of we sex hadden gehad of inspanningen. We kwamen net terug van weekend skieen. Maar ben niet hard gevallen ofzo. T vermoeden is dat het van mijn vorige curritage is. De laatste maand voordat ik zwanger werd had ik reeds een doorverwijzing van de huisarts gekregen voor een inwendig onderzoek ivm veel bloedingen bij ongesteldheid na die curritage. Dat zou dus een reden kunnen zijn. Maar ze zei .... T kan van alles zijn. Ze kunnen nooit met zekerheid zeggen waar het van is. Heb nu geen rood bloed meer, wel nog af en toe bruinig. Hopen dat het daar bij blijft. Vind t allemaal maar niets ....
Oh aj dat zal het misschien wel zijn geweest ... hier ook lang blijven bloeden na de mk ...alles is zo gevoelig . Doet ook allemaal meer pijn de krampjes enz.... Zal vast wel goedzitten ... voor nu ben je gewoon heerlijk zwanger Je gevoel zit ook goed?
Ja na de MK was t wel even drama. Periodes zaten in de knoei en t was allemaal meer en heftiger als voorheen. Dat voelde niet goed. Maar nu blijkt t wel allemaal goed te zitten, want we hebben een kloppend hartje, hihi. Mijn gevoel.... Ja en nee. Wil wel genieten, maar t lukt me gewoon nog niet. Ben nog zo huiverig voor de komende weken. Ondertussen ben ik bijna 'trots' dat ik misselijk en moe ben... Want dan is t toch wel "echt". Maar... Toch nog afwachten.
Ja snap ik......maar als je achteraf terugkijkt zie je meestal wel dat je het al aanvoelde. Dus als je nu een beter gevoel hebt zit het vast goed. Maar dat toegeven is moeilijk he. Lijkt mij ook.