Toms bestelling

Discussie in 'De lounge' gestart door Lafelife, 14 apr 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lafelife

Lafelife Fanatiek lid

25 apr 2017
    1.604
    1.064
    113
    Vrouw
    Hoe zijn jullie ervaringen met Toms bestellingen? Ik heb besteld afgelopen woensdag, iDeal betaald, maar vervolgens geen bevestigingsmail of iets ontvangen. Ik ben een beetje bang dat dit niet goed gaat als ik de reviews op internet lees.
    Dames die dit ook gehad hebben en hoe opgelost?

2. HooyoShimbir

HooyoShimbir Fanatiek lid

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad
    Even bellen? Bij mij is t altijd goed gegaan. Ze hebben wel een iets langere levertijd dan bv zalando.

3. Manque

Manque Niet meer actief

Ik heb er nog nooit problemen mee gehad in de zin dat ik mijn bestelling niet kreeg, maar het is wel omslachtig. Het duurt wat langer, retourneren is niet gratis en vervolgens krijg je een winkeltegoed ipv je geld teruggestort. Je moet dan eerst een verzoek om uitbetaling naar de klantenservice sturen voordat je weer je geld krijgt. Ik waarschuw maar vast ;)

Lafelife vindt dit leuk.
  4. Lafelife

Lafelife Fanatiek lid

25 apr 2017
    1.604
    1.064
    113
    Vrouw
    Hoi:p, kreeg je wel altijd een bevestigingsmail dan? Prima hoor als het wat langer duurt. Als het maar komt.

5. Lafelife

Lafelife Fanatiek lid

25 apr 2017
    1.604
    1.064
    113
    Vrouw
    En wel een bevestigingsmail? Even bellen lees ik dat dat ook nog niet zo 123 gaat. Maar ik ga het proberen.

6. Manque

Manque Niet meer actief

Jawel, meteen na bestelling een bevestigingsmail. Ik heb pas nog een bestelling gedaan dus ik neem aan dat in dat proces niks veranderd is.

Op 25-3 besteld, meteen na de iDealbetaling een bevestiging ontvangen van TOMS Customer Service, op 26-3 een mailtje dat de bestelling verzonden is.

Misschien even in je spambox kijken ofzo? Of als je bij het bestellen een account hebt aangemaakt, even inloggen. Je kunt bij Toms ook nog een account aanmaken nadat je eerst als gast hebt besteld, als je maar hetzelfde e-mailadres gebruikt. Dan kun je toch de bestellingen bekijken die je als gast gedaan hebt.

7. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.306
    28.482
    113
    Bevestigingmail krijgt je direct, dat gaat automatisch. Als je deze niet hebt gekregen is misschien je bestelling niet doorgekomen of is de betaling niet gelukt?
    Ik zou contact opnemen.

8. Lafelife

Lafelife Fanatiek lid

25 apr 2017
    1.604
    1.064
    113
    Vrouw
    Ik heb inderdaad als gast besteld. Ik heb geen mail in de spambox. Ik heb wel een ordernummer, die staat op de betaalrekening. Bellen kan pas vanaf maandag. Heb vast een mail gestuurd met de vraag. En toen kreeg ik wel gelijk een bevestigingsmail. Denk dus wel dat er iets niet goed gegaan is in het proces. Hoop dat het nog goed komt met de schoenen. Is een hele zoektocht om in de sale voor 4 dames schoenen te vinden in de juiste maat:roflmao:.

9. Lafelife

Lafelife Fanatiek lid

25 apr 2017
    1.604
    1.064
    113
    Vrouw
    Daarom dacht ik al dat er iets niet goed is gegaan. Betaling is zeker goedgedaan. Ik heb gemaild. Als ik geen reactie krijg maandag bellen.

10. Hayat84

Hayat84 Actief lid

1 aug 2015
    258
    69
    28
    Toevallig van de week 2 paar schoenen besteld als gast zijnde. Geen bevestiging ontvangen. Na 3 dagen contact opgenomen via hun chat optie op de site, medewerker zag geen bestelling van mij staan dus dacht al dat t mis was gegaan. Dag later stond de DHL aan de deur met mijn pakketje, vreemde gang van zaken daar maar gelukkig wel mijn pakketje gekregen.

Lafelife vindt dit leuk.
  11. tasje

tasje Actief lid

20 mei 2014
    467
    187
    43
    Helaas ervaring mee.
    Vorig jaar ook geen bevestiging gekregen. Na contact met de klantenservice bleken zij de bestelling niet door hebben gekregen.
    Ik moest een printscreen sturen van de betaling, vervolgens kreeg ik het geld teruggestort.
    De bestelling moest ik opnieuw plaatsen.
    Succes!

Lafelife vindt dit leuk.
  12. Majo1983

Majo1983 Fanatiek lid

1 feb 2013
    3.690
    2.400
    113
    Vrouw
    Broek
    Hier wel een bevestigingsmail en binnen een paar dagen geleverd. Misschien een typfout in het emailadres?

13. Eefje00

Eefje00 Fanatiek lid

27 okt 2014
    1.556
    666
    113
    Door dit topic net een paar schoenen besteld. Ik kreeg een bevestigingsmail, heb wel een account aangemaakt.

Lafelife vindt dit leuk.
  14. Lafelife

Lafelife Fanatiek lid

25 apr 2017
    1.604
    1.064
    113
    Vrouw
    Net gebeld met de klantenservice. Er is inderdaad geen order geplaatst helaas. Ik krijg als het goed is het geld teruggestort. Wel jammer want ik had er een hoop tijd in zitten om voor mijzelf en drie dames schoenen uit te zoeken naar ieders smaak. Durf ook niet goed weer een bestelling te plaatsen.

15. Marchella

Marchella Niet meer actief

Balen zeg! :(

16. Lafelife

Lafelife Fanatiek lid

25 apr 2017
    1.604
    1.064
    113
    Vrouw
    En nu krijg ik een bevestigingsmail dat de schoenen opgestuurd worden. Niets over het hele voorval. Nou, ben benieuwd.

Deel Deze Pagina