Dit exact dit! En de theorie: ze zijn banger voor jou dan jij voor hen klopt niet. Zij lopen namelijk wel richting mij terwijl ik toch echt weg ren. Dat er een op mn dochter zou zitten is mn nachtmerrie.
Nee, hoor ik vatte het niet op dat je mij uitlachte hoor! Het is alleen frustrerend dat mensen het niet begrijpen dat ik echt wel weet dat er niets is om bang voor te zijn maar dat het geen keuze is. En voor wespen ben ik allergisch, ik ren met je mee!
Oh gelukkig maar. Het lijkt mij iig het belangrijkste dat je zelf realiseert dat de angst niet realistisch is. Frustratie over onbegrip snap ik echt helemaal, al heeft dat voor mij weer met wat anders te maken. Mijn dochter is ook doodsbang voor spinnen. Als er een spin op haar slaapkamer zit durft ze er eigenlijk niet meer in en 1 in de badkamer betekent dat ze staat te bibberen onder de douche. Ze is 11 maar ik denk dat de echte realisatie van een "onschuldig" wezentje er nog niet in zit. Ze heeft al wel eens heel dapper zelf een spin met een stukje closet gepakt en door de wc gespoeld. Daar was ik natuurlijk apetrots op, helaas blijft ze het doodenge beestjes vinden. Ik snap je angst dan wel niet, je frustratie des te beter.
IEKS haha ik hoop dat je er inmiddels vanaf bent! Anders opzuigen met stofzuiger en daarna een kilo rijst opzuigen, worden ze allemaal doodgebombardeerd, lol!
Waar 1 spin zit, zitten er altijd 2. (+100 in jou geval, al zitten die nu allemaal in de stofzuigerzak)
Ik wou net zeggen, je weet toch wel dat die kleine spinnetjes een mama hebben he Dus even zoeken naar mama brrr