ik moet verlanglijstjes maken, voor mijn man en kids prima gelukt, nu moet ik dingen vragen..... tot 25 euro. iemand nog leuke dingen in gedachten? brenda
hier moesten we ook verlanglijstjes maken.. bedrag is ons niet gemeld, heb gewoon dingen gevraagd die wij nog nodig hebben om ons huisje af te maken.. en om bijvoorbeeld te gebruiken in de keuken zoals een mixer en bijvoorbeeld scheermesjes enzw...
Ik heb gevraagd: Bodyscrub en een lekkere bodylotion. Of een lekkere douchegel oid. Vind t altijd moeilijk hahaha
Hier een lijstje tot 15 euro heb gevraagd: Bonsai boompje Fietstassen mobiel hoesje Micro SD kaart cadeaubon
Wij doen aan loodjes trekken voor 10 euro, en dan nog 5 euro algemene kadootjes d.m.v spel! Ik heb gevraagd; Haar clipjes, van die zachte stiekjes. wattenschijfjes, leuke sjaal. handcreme, en dat was het geloof ik wel.. Owja nog een haar borstel.
Niets.. Sinterklaas is bij ons een kinderfeest Maar voor kerst... De Dijk met Salomon Burke leuke sjaal (beige / bruin ofzo) i-pad boeken
wij vieren helaas geen sinterklaas, maar kerst. we gaan dan lootjes trekken voor een bedrag van 20,00. Heb op het lijstje staan: gezichtsscrub bodyscrub bodybutter make-up remover mascara mooie wollen sjaal bananenshampoo van de bodyshop ddddd thee- en handdoek
wij doen met de kerst voor 25,- en dit jaar wist ik wel een aantal dingen (maar das ook voor het eerst) - Taart spulletjes (Taart en Decoratie) - taarten boeken - sokken - theedoeken - handdoeken - bedeltje - sloffen - tv plaid - hoge amuse glaasjes (geen bol glaasjes) - verjaardagskalender - legging - col sjaal (wit, hema)
een magnetron maar die heb ik gister al gehad/uitgezocht en gebruikt miste hem toch wel heel erg. voor de rest, tja dat weet ik ook niet echt. Douchespullen heb ik nog voor een jaar genoeg denk ik Heb decoratiedingen voor in de kamer gevraagd, kaarsjes enzo
hier staat erop: * schommelstoel * Lekkere warme sloffen mt :38 (model zoals uggs) * bewaar/magnetron/vriezer doosjes. * staafmixer * wand klok ( voor in de huiskamer) * Tijdschrift abonnement
Een nieuwe ring met briljanten. Maar ik weet nu al dat ik die op mijn buik kan schrijven. Die krijg ik namelijk na een bevalling. Dus nog even 5 maanden wachten. :-D
Pfff darkangel, daar zeg je wat! Hopelijk wordt 2012 jullie jaar (en voor iedereen die een kindje wenst).
mirro: thanks, denk niet dat wat ik vraag in mijn schoentje past.. oeh.. misschien met pakjes avond!!
Boek, cd, rituals make up en douche producten , sauna bon, bon lingerie winkel, fotolijst, pyama, sloffen, mascara, spel.