Dat is nog altijd zijn eigen verantwoordelijkheid. Goed gedaan TS, weer een gevaar minder op de weg! Ik hoop dat ie z'n rijbewijs lange tijd kwijt is.
@TO: Diep respect voor jou! Niet schuldig voelen, maar juist trots! Als hij een ander het ziekenhuis had gereden (of erger nog), had je je schuldig gevoeld.
goed gedaan hoor, voor hetzelfde geld was hij naar jou ook niet meer zo vriendelijk geweest of erger, had hij iemand aangereden! naja weer zon malloot minder op de weg!
Heel goed gedaan, heb zelf ook al eens gebeld toen ik dacht dat iemand had gedronken. Ze doen het echt zelf, je kunt er ook voor kiezen niet in je auto te stappen als je iets drinkt.
Goed gedaan meid! je heb misschien wel levens gered door de politie te bellen en deze maloot van de weg te laten halen. Ben je nu niet bang dat hij nog is terug komt voor wraak ? want daar zou ik dan wel bang voor zijn
Ik vind het dapper dat je dat gedaan hebt, maar zelf zou ik dat dus echt neit doen. Ik zou doodsbang zijn dat zo iemand bij mij of mijn gezin verhaal zou komen halen..
ik vind ook dat je super knap gehandeld hebt... maar ik denk idd wel juist doordat je hem zo aan de praat hebt gehouden en je naar het geld informeerde... hij wel wraak zal nemen. of laten nemen... zeker als het om crimineel geld gaat zeg maar. en het lullige blijft, eens krijgen ze zijn rijbewijs weer terug en zijn dat soort typjes het 9 van de 10 keer helaas nog niet verleerd.
Wow super knap meid! Je hebt het enige juiste gedaan! Je had je denk ik nog meer zorgen gemaakt als je hem had laten doorrijden en als je daags naderhand had gehoord dat hij een dodelijk ongeval had veroorzaakt Denk daar maar aan! Echt petje af!