Na bijna 10 jaar trouwe dienst denk ik dat het tijd is voor iets nieuws. Sinds mijn tweede kind er is is het alleen maar ellende. Ik moet mijn uren veranderen etc etc. Heel leuk, maar mijn dochter gaat naar school van 8.30 tot 14.00 2 dagen en eentje van 8.30-12 Er is hier geen een gastouder die haar van school haalt, bso gaat nog niet want het is nog een peuterspeelzaal. Op de andere dagen hebben ze wel plek voor mijn dochter maar bijv niet voor mn zoontje. Ik heb dus echt een conflict en word ook gezegt ze plannen me gewoon in en als ik niet is het werkweigering. Ahoewel... volgend jaar gaat mn dochter wel 5 dagen van 8.30 tot 14.00 naar school. Is Er iemand die ook onder schooltijd werkt? Ik lees ook heel vaak dat moeders "thuis" werken. Wat doe je dan? Administratief werk??
Kun je ze niet gewoon naar een normaal kinderdagverblijf brengen? Ik werk tussen de 3 en 5 dagen per week van 6-15 of 6-13 en de jongste gaat gewoon naar het kinderdagverblijf, en de oudste gaat na schooltijd naar de bso.
het zal heel erg afhangen van je werkgever en de mogelijkheden in flexibiliteit van het bedrijf en het vertrouwen mbt thuiswerken. Dat kan mijn inziens in heel veel diverse functies. Moeilijker wordt het natuurlijk als je echt dingen op locatie moet doen.
Je kunt toch gewoon naar een KDV? Is voor je dochter weinig anders dan PSZ, enkel hele dagen dan. Als het enkel hierom te doen is dat je een andere baan wilt, zou ik je toch echt adviseren een opvang-oplossing te zoeken en lekker te blijven waar je bent
Wat vervelend voor je zeg... Ik werk in de schooltijden en mijn dochter die nog 2,5 jaar is gaat dan 1dag naar de psz en de andere 2 dagen naar opa en oma Veel sterkte en hoop dat je eruit komt met je werkgever... Misschien is het dan wel een optie om te kijken naar ander werk,succes!
Maar thuiswerken met kinderen is toch ook geen optie? Je moet ze continue in het vizier houden en of willen aandacht/spelen. Telefoongesprekken zijn een stuk lastiger. Ik zou de oplossing gaan zoeken in de opvang