Sorry dit is misschien niet het fijnste onderwerp maar toch. Mijn man heeft sinds week of 3 zegt die andere ontlasting dan dat die gewend is volgens hem. Hij heeft geen buikpijn of kramp en hoeft ook niet vaker dan normaal. Gewoon elke ochtend maar het is wel anders zegt die. Ene dag beter dan andere dag. Ook heeft hij wat last van winderigheid en boeren. Ik dacht misschien hebben meer mensen er last van? Hangt er iets in de lucht? Er zit verder geen bloed of iets anders had ik m uiteraard allang naar de huisarts gestuurd. We hebben ook wel veel (emotionele) stress gehad afgelopen jaar in 2017 zie banner. Misschien heeft dat invloed erop. Maar dacht zou zomaar kunnen zijn dat er iets heerst of iets.
Wij hebben alle 3 deze week een rommelende buik gehad. Dochter aan de schijterij. Er is zo veel aan de gang momenteel.
Dat kan natuurlijk van alles zijn! Gebruikt hij medicatie, eet hij wel gezond of heeft hij een ander eetpatroon. En wat is er anders aan de ontlasting? Dun of hard? Bruin of grijs? Zit hij de laatste tijd meer stil of hij meer gaan bewegen?
Kleur is gewoon normaal zeg maar en het is dunner dan hij gewend is. Verder op je je vragen nee is niks veranderd, eet gezond, sport 1x per week. Zit niet meer stil
Ik heb al 4 weken last van maag en darmen.obstipatie, dunne of normale ontlasting maagzuur en dit is gekomen na een buikgriepje nog steeds borrelende darmen en maag of piepende tonen. (Dit is gelukkig wel afgenomen) en mijn darmen voelen nog niet hoe het hoort en ik ook niet. Volgens de dokter een lange nasleep en kwam erg bekend voor
Pfff vervelend hè. Mijn man heeft geen buikgriep gehad zover ik weet maar misschien is dit toch iets van buikgriep
Hier heerst de buikgriep. En niet zo’n beetje ook Begon bij M en mij maandagavond en woensdag kwamen N en mijn man ook bij de club. De wc was geen 5 minuten kots of diarree vrij, want dan kwam de volgende weer. En maar schoonmaken Gaat nu gelukkig de goede kant op maar hier heerst het dus zeker.
Volgens mij gewoon de buikgriep of een ander virus er van. Mijn zoontje laat de hele dag al wat stinkscheetjes en toen hij vanmiddag naar de wc ging een scheetje toen hij alles al omlaag had maar niet op de wc je raad het vast al ....... het belande op de grond
Als het al 3 weken aanhoud zou ik toch even de huisarts bellen voor de zekerheid zijn. Kan ook iets anders zijn dan een virusje. En bedoel dan vooral iets als giardia bijv en dan werkt een kuurtje ab erg goed
Buikgriep heerst sowieso, Z. had woensdag en donderdag diarree en sinds gisteravond overgeven (houdt echt niks meer binnen). Mocht je (of hij) het niet vertrouwen dan is een bezoek aan de huisarts altijd mogelijk!
Hier al sinds maandag een enorm opgezette buik, drukkend gevoel aan de linkerkant van darmen/buik, rommelende darmen, diarree, geen eetlust en raar gevoel in maag na eten, geen fut. Niet overgeven en niet misselijk. Zo'n rare buikgriep heb ik nog nooit gehad...
Bedankt voor jullie reacties. Mijn man was al van plan om volgende week even langs de huisarts te gaan. Het is niet al 3 weken diarree maar wel anders dan die gewend is zegt die. Dan is het ineens weer "normaal" en volgende dag weer anders. Last van buikkramp heeft die niet echt af en toe steekje zegt die. Verder niet misselijk of braken. Hij is nu wel ontzettend erg verkouden zo erg is het nog nooit geweest maar goed dat zal daar niets van doen mee hebben. Probiotica ook maar even gestopt misschien werkt dat juist wel averechts dachten we. Heel veel mensen zijn ziek en wat ik hoor duurt ook alles erg lang dit seizoen. Ons dochtertje ligt ook al hele week doodziek in haar bedje.