ben nu het avond eten al aan het maken, hoef ik dat straks niet meer te doen. maar nu 1 punt waar ik over struikel.... mijn man heeft roerbakgroente gehaald voor de nasi, alleen het is Hollandse Roerbakgroente ipv het nasipakket dat er speciaal voor is. wat vinden jullie, kan ik de Hollandse Roerbakgroete er gewoon doorheen doen of gaat dit niet lekker worden? heb zelf normaal helemaal geen groente er doorheen (alleen rijst gehakt ei en nasikruiden zakje) óf ik heb dus het nasipakket er doorheen. wil nu voor 2avonden eten maken dus vond groente er doorheen wel een mooie extra opvulling. kan dit?
Je kunt er eigenlijk alles wel door doen. Maar zelf vind ik ui, prei, paprikareepjes, tauge het lekkerst.
Hier gaat er ook altijd vanalles doorheen, net wat ik in huis heb. Zo'n Hollands groentepakket kan dus gewoon hoor!
Misschien even in de keukenmachine gooien, ik vind die hollandse wokgroenten zo grof voor een nasi. Zelf doe ik er enkel, geroerd ei, sambal, prei of lente ui doorheen.
Ja hoor kan prima. Ik had het zelf vorige week ook. Was het nasigroentenpakket vergeten en heb het toen met soepgroenten gedaan.
ja inderdad, de hollandse is erg grof, vandaar dat ik het me af vraag of dat er wel doorheen past hmz in de blender... das wel een idee soepgroente is een stuk fijner dan de hollandse, dus dat zou opzich nog wel kunnen.
Je kunt ook de nasi zonder groente maken en de groente er apart bij wokken. Met ketjap oid? Ook lekker, dan zijn grote stukken juist fijn
o das ook wel een idee heb als t goed is nog speciale groente kruiden van conimex ff snel in de kast duiken...
Als het te grof is, kan je 't ook zelf wat fijner snijden. Wortel doe ik er sowieso ook vaak in, maar broccoli kan ook gewoon hoor! Eet smakelijk alvast
Bij mij zit er doorheen: Kipfilet (vind varkensvlees erdoor te droog) Verse bosui knoflook paprika (rood) prei taugé witte kool ui scheutje zoet-zure saus! Daarbij maak ik een omelet met verse bieslook, rozemarijn en een beetje oregano en een theelepel ketchup erin. Daarbij mijn speciale satésaus (Wycko, scheutje Ketjap Manis, een ui'tje heeeeeel fijn snijden en een kwart teentje knoflook). En een beetje kroepoek, het liefste Casave
casave kroepoek is hier ook favoriet de nasi is nu klaar. de kleine wilde al meteen eten dus heeft net een klein bordje op echt een mama's kindje (papa houdt niet van warm eten overdag) nu nog even naar de winkel om de kruiden te halen voor de groente die ik er apart bij ga doen. kijken of ik nog een euro op de rekening heb staan dankje voor de tips! close please
ik zou die groenten er gewoon doorheen doen. er zit dan wat meer wortel en geen taugé en kool in. maar dat kan best voor een keertje hihi ben al te laat zie ik.