Goedemorgen allemaal Ben ik weer even eerst korte uitleg 28 sept anderhalve dag ongi geweest 26 & 27 sept 2 positieve testen gehad en MK op 28 sept dus niet goed gegaan 01 nov naar een cyclus van ineens 35 dg (normaal 26&28 dg) weer anderhalve dag ongi geweest nu vnaf die tijd hoge temp en nog steeds symptonen zoals -pijnelijke boobies -verhoogde temp -veel plassen -soms misselijk niet steeds -lichte hoofdpijn sinds 2 dg 01 nov.......................36'7............1 ste dag...M 02 nov.......................36'9............2 de dag...beetje 03 nov.......................36'8............3 de dag...ongi weer weg 04 nov.......................36'7............4 de dag ...............geklust 05 nov.........................................5 de dag................ 06 nov.......................36'6............6 de dag.................geklust 07 nov.......................37'8............7 de dag...nog steeds pijnelijke boobies 08 nov.......................36'7............8 de dag.....geklust 09 nov.......................37'0............9 de dag .....nog steeds pijnelijke boobies 10 nov.......................37'0...........10 de dag 11 nov.......................36'9...........11 de dag 12 nov.......................37'0...........12 de dag...geklust 13 nov ......................37'1...........13 de dag ... dus denk dat iemand zich kan voorstellen dat je hier tureluurs van word waarom pijnelijke boobies nog steeds en verhoogde temp heeft iemand dit ook gehad liefs kaley
Ben je misschien ziek? Dat zou een hoge tempratuur kunnen betekenen. Ik weet het verder niet. Zwanger kan toch niet? Omdat je ongi bent geweest. Misschien even langs de HA als je het blijft houden? succes,
hoi hoi onzekere ongesteldheid zegt niet altijd alles ik ben nu 10 weken zwanger en mijn laatste ongi was 7 okt en daarvoor 5 sept dit is mijn 2e zwangerschap en net als met de eerste ben ik ook een keer extra ongi geweest terwijl ik dus zwanger ben wat ook een mogelijkheid is heb ik ook net gehad een halve miskraam ik was zwanger van een tweeling maar 1 vruchtje is gestorven maar ben nog steeds zwanger
hallo allemaal ben terug van huisarts en die vermoed dus ook dat ik zwanger ben zou dus betekenen dt ik nu 4a 5 wk zwanger ben morgenvroeg moet ik naar UMCG voor inwendige echo om te kijken of ik inderdaad zwanger ben omdat ik wel alle symptonen heb ook had ik een beginnende blaasontsteking wat ik zelf geeneens wist ook een teken zei de huisarts dus afwachten tot morgen liefs kaley