Hoi dames.. Wij zijn bezig voor een 3 e wondertje ..deze maand ovutestjes gedaan Ik dacht dus dat k mn ei gevonden had rond de 15/16e ..op dat moment ook goed elastisch cervix slijm.toech ff aan het doortesten.hij werd iets lichter en gister negatief en nu vanmiddag weer een testje en nu lijkt ie weer donkerder te worden.snap r niks meer van..heb ook geen slijm meer maar vraag me nu af of de eisprong al is geweest. Of komt ie nog.... Heb foto bijgevoegd.
Vind er nog geen knaller tussen staan.. Ik had vorige ronde ook week voor knaller vrij donkere streepjes! Zou nog even doortesten
dat vond ik dus ook..maar omdat ik rond de 15e erg veel slijm had dacht k dat t wel zou kloppen.idd nog maar even doortesten en hopen op een knaller 😊
Had vorige ronde ook week voor ei al slijm dus ook dat kan succes! Ik check donkere streepjes altijd met cb digital, dan krijg je en weet je het zeker.. Wel iets duurder maar gebruik er dus maar 1 of 2 per maand.
Ik kan het niet heel goed zien op de foto's maar de 15e heeft toch een even donkere streep als de controle streep? Of zie ik dat fout? Ik zou zeggen dat je toen een positieve test had hoor.
Hier dezelfde gebruikt, knaltest was bij mij niet te missen, streep was echt donkerpaars. .. zou nog ff doortesten
Ja hij is de 15e even donker..vanaf toen werden ze weer lichter en vandaag werd ie weer donkerder alleen niet zo donker als de teststreep
Ze zijn inmiddels natuurlijk ook opgedroogd. Ik zou ook zeggen de 15e... Heb je toen ook flink geklust? Zo ja, dan heb je die in ieder geval niet gemist. Mocht je doortesten en hij wordt weer donkerder, dan gewoon nog een keer gezellig klussen. Heb je zeker alle mogelijkheden benut.
Meestal rond de 32 dagen ..heb ook de eisprong een beetje later..laatste menstrustie was begonnen op 30 dec ..dus dan zou 15e wel kunnen kloppen
Jaa we klussen altijd wel een paar keer in de week dus was er gelukkig wel goed bij hihi..ben overigens wel nog steeds elke dag aan het testen..maar tot nu toe worden ze alleen maar lichter..ga er nu dus wel een beetje van uit dat de 15e klopt aangezien ik toen ook vruchtbaar slijm had en nu ook niet meer.alleen nog ff afwachten of ik ongesteld ga worden of niet 😊