Hallo, ik ben hier nieuw dus als ik dubbele form aan maak sorry! Maar wil graag jullie mening wand word beetje gek thuis. Ik ben nu 6 dagen overtijd ik heb eergisteren kv 2voor 5euro test gedaan en daar kwam een heel ligt streepje op. Wij blij maar wou nog een cb er tegen aangooien om zeker te zijn. Ik denk die doe ik dan 2dagen later zo dat dan misschien mijn hcg waarde gestegen is. Net gedaan met ochtend urine en hij zegt niet zwanger...huh? Mijn huisarts zegt dat ik misschien te wijnig hormonen aanmaak en dat ik het over een paar dagen weer moet proberen . Mijn vraag aan jullie hebben jullie dit ook een keer gehad en was het toen wel of niet raak uiteindelijk? Ik ben bang dat de kv test vals is geweest dan... Alvast bedankt voor jullie reacties! Xx Jenn
Goedemiddag, Ik ben ondertussen 6 testen gedaan ook van kv, ook heel lichtjes. Ik ga woensdag bloedprikken omdat het dan 100% zeker is. Ik wordt ook helemaal gek! Want de verloskundige weet het ook niet helemaal zeker of hij positief is..
Ik heb gekeken, maar kan het idd niet goed beoordelen.Er lijkt wat te staan,maar toch ook niet...erg lastige foto.Heb je vandaag ook nog een kv gedaan?
Ik heb er net nog een opgezet die is wat duidelijker, nee vandaag alleen cb gedaan had geen kv meer liggen maar je zou toch zeggen dat als ik een week overtijd ben ik een normale streep moet krijgen? Ik zit verder niet aan medicijnen of iets anders geks..
Ziet er hoopvol uit, maar hij zou vandaag dan wel duidelijker moeten zijn. Heb je nog getest (met kv dan)
Wat hierboven ook gevraagd wordt...Hoe zeker weet je je eisprong?En dus je nod?Als je dat zeker weet,ben ik het met je eens,dat het erg licht is,en je het donkerder zou verwachten. ..
Ik heb niet meer getest met kv omdat ik zoiets had van hij is net zo gevoelig als cb dus komt wel goed..ik heb m'n eisprong gehad dat heb ik gevoelt ben daar altijd ziek van. Maar ik ben altijd optijd met m'n ongesteldheid met maximaal 1dag later dus vind het zo raar dat ik zo lang overtijd ben en zoon ligte test heb en de andere negatief. Kijk bn ik 1dag overtijd kan ik het begrijpen mar ben nu een week is toch raar?
Meestal voel je een eisprong niet maar het groeien van het eitje...Dus het zou kunnen dat je een latere eisprong hebt gehad....dat kan het lichte streepje prima verklaren
Maar dan weet ik niet wanneer ik eisprong heb gehad en weet ik dus ook niet precies hoelang ik overtijd ben toch? En wanneer kan ik nou het beste opnieuw testen? Zat zelf te denken aan woensdag?
Je kunt je eisprong het beste opsporen met ovulatietesten, dan heb je een inzicht wanneer je ei ongeveer springt. Als je nu 6 dagen over tijd zou zijn dan vind ik je test erg licht, ik zie er niet zoveel op. Over twee dagen nog eens testen, hcg stijgt iedere 48 uur. Succes.
Maar kan ik dan de cb het beste gebruiken of toch die van kruitvat? Zou het beetje zonde van m'n geld vinden als hij weer negatief is
Ik zou of voor die van de Action gaan of voor de KV 2v5 Inderdaad zonde om een dure CB te doen, dat kan altijd nog als je een duidelijke streep op een van de andere testen krijgt.