De onderste is de sensitest van 2 dagen geleden, de bovenste is die van Kruidvat. Sorry voor de slechte foto's...
Ik zie op die van de kruidvat heeeeel vaag iets. Maar kan het niet goed zie . Wellicht morgenochtend nog eens proberen?
misschien proberen de test op tafel te leggen en een veiligheidsspeld of knoop of ring ernaast te leggen voor de focus
Je moet hem even scherpstellen. Vaak moet je op het schermpje van je mobiel dan tikken op hetgeen je scherp wil hebben, in dit geval jouw test. Ik kan er heel weinig van maken zo.
Vandaag nog steeds hetzelfde op de KV-test, en pas na 10 minuten ofzo, dus ik vrees dat het niks is...
Dag allemaal, even een update.Hier zijn sinds vanochtend mijn maandstonden doorgebroken, 2 dagen later dan voorzien. Omdat ik wel echt een vaag lijntje had, denk ik dat er iets geweest is, maar dat het niet doorgezet heeft. Ik ga er niet te lang bij stilstaan, volgende keer beter. Ik ben blij dat ik zekerheid heb. Waar ik een beetje voor wil waarschuwen, dat zijn die testen van het Kruidvat (2 voor 4euro99). Die hebben indrooglijntjes. Je zal ze waarschijnlijk echt binnen de 5 minuten moeten aflezen, maar daarna gaven ze bij mij nog een duidelijke roze lijntje. Kan natuurlijk zijn omdat er nog wat zwangerschapshormoon in mijn lijf zat. Ik ga me alleszins terug die van sensitest aanschaffen, die vind ik veel beter, en ze zijn goedkoper. Heel erg bedankt allemaal om mee te kijken en advies te geven!