Deze lamp is te koop bij Lief en Klein (online). Ik vind hem er zo onwijs schattig uitzien.. Enige nadeel lijkt mij dat hij veel stof kan gaan vangen, maar dat is een kwestie van schoonmaken. Nu staat er verder vrij weinig op de site qua specificaties en ik ben toch wel heel benieuwd naar hoe deze lamp eruit ziet in een kamertje. Hoe groot hij is (ooh ik zie nu 45 cm staan, maar kan me daar niet echt een voorstelling bij maken haha), hoe het staat, etc. Is er iemand die deze toevallig heeft hangen?
Ja die heb ik bij mijn dochtertje hangen. Ze is nu 6 en nog steeds heel blij met de lamp. Qua stof vind ik het juist heeeel erg meevallen.
Ik heb deze ook, zowel in t roze als crème. Vangt amper stof. Ik ben heel blij met deze lamp. Prijs kwaliteit is prima, echt een aanrader! Volgens mij zijn er twee versies. Een met bloemen en een met vlinders en bloemen. Die laatste is wat voller dus mooier.
Thanks voor jullie reacties! Hij is idd erg leuk zo Doncky.. Jullie behang lijkt erg op de onze en het staat er ook goed bij. Fijn om te weten! Appel: ik kan er alleen nog 1 vinden met vogels en bloemen. Die vlinders staat er niet (meer) bij..
Zijn die daar nog steeds te koop, dat jij weet? Edit: Ooh, dat is deze, of niet? Heb je toevallig een foto van de lamp in het kamertje?
Ze zijn nog steeds te koop, die van je foto inderdaad. Hij is alleen erg lang dus wij hebben er een aantal lagen vanaf gehaald voor de lengte (ons plafond is niet zo hoog). Ik kan morgen een foto voor je maken, dochter ligt nu te slapen.
Ik heb een roze met vlinders en bloemen en een witte met alleen bloemen misschien zit daar t verschil. Ik heb de lamp al 3,5 jaardus misschien een eerdere versie. Blijft een leuke lamp!