Hondje gepakt door grote hond.

Discussie in 'De lounge' gestart door Tjilpje, 4 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tjilpje

Tjilpje Fanatiek lid

3 mrt 2010
    1.950
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben een leuke kleine hond. Net kwamen we een bekende tegen met een grote hond. Dit ging altijd goed uit het niets viel hij onze hond aan en greep hem in zijn nek. Onze hond piepen en zo snel mogelijk geprobeerd ze uit elkaar te krijgen. Zijn nek is nat, maar geen bloed.

Moet ik ergens op letten? het lijkt nu goed maar ik maak wel wat zorgen.;)

Hij kijkt wel heel zielig, maar ik denk ook een gedeukt ego:).

2. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.077
    3.866
    113
    Denk dat je hondje vooral geschrokken is.

3. meintje

meintje Fanatiek lid

9 jul 2008
    2.610
    928
    113
    mogelijk is zijn nek nu wat beurs, ookal zie je geen bloed kan het onderliggende weefsel toch wat beschadigd zijn. vergelijkbaar met blauwe plekken/kneuzing. Dat kan wat last geven bij bewegen natuurlijk, verder is hij geschrokken en heeft een beetje tlc nodig om zijn ego weer op te krikken;)

4. pinter

pinter Fanatiek lid

9 jan 2010
    4.015
    1
    36
    noord limburg
    Ik weet niet hoe klein jou hond is en hoe groot de andere hond..
    Anders misschien toch voor de zekerheid langs de dierenarts want je kunt niet in hem kijken he?
    Veel sterkte voor jullie,knuffel hem maar lekker...

5. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Het is heel sneu voor je hondje en gelukkig lijkt hij er weinig aan te hebben overgehouden, maar uit het niets gebeurt er niets bij honden. Dan hebben wij de signalen gemist als mens. Heeft de andere hond ergens pijn en zat jouw hond eraan, was er een verschil in mening over de rangen en standen, kwam jouw hond te dicht in zijn persoonlijke zone? Je weet het niet, maar vervelend blijft het. Sterkte!

Deel Deze Pagina