Iemand al een 'gevoel' van wat het gaat worden?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Butterfly27, 16 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jewel

Jewel Bekend lid

9 jun 2008
    553
    0
    0
    Bij Tara zat ik fout...dacht een jongetje en mijn vriend heeft altijd geroepen meisje...

Nu heb ik ook al een paar keer gedacht jongentje en dan denk ik toch weer nee het wordt een meisje...dus kortom heb geen idee,,,Mijn vriend zegt weer meisje en iedereen in mijn omgeving zegt jongetje, maar heb geen idee hoor...

2. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Ikzelf heb geen overweldigend gevoel.
    Wel een lichte voorkeur voor een meisje, maar een vaag gevoel dat het een jongetje is (maar dus geen "ik weet het zeker-gevoel"). Volgende week weten we het en of er op het eerste gezicht alles op en aan zit (wat nog altijd het belangrijkst is)

Mijn omgeving zegt verschillend, de één een jongetje, de ander een meisje. Maar mijn moeder denkt een jongetje en die zu weleens gelijk kunnen hebben (die is altijd goed met voorgevoelens...)

3. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    Ik neem mijn gevoel absoluut niet serieus...of die van anderen :p

Het is gewoon 50/50.

Ik had nooit in mijn leven iets met kleine meisjes, vond ze afschuwelijk. Hoopte altijd dat ik een jongen zou krijgen mocht ik zwanger zijn.

En nu is dat gevoel ineens helemaal anders, vraag me niet waarom. Ik word ineens erg getrokken naar meisjesspullen, meisjeskleding, etc.
    Ik let ineens meer op meisjes, ze spreken me meer aan.

dus ergens denk ik: een meisje!
    Maar verder zegt iedereen dat het een jongen gaat worden.

Ach, het is altijd raden...

24 maart weten we het in ieder geval zeker!
    Zoooo spannendddd..

4. kbloem

kbloem Bekend lid

2 feb 2009
    854
    0
    16
    Vanaf het moment dat ik het vermoeden had dat ik zwanger was, wist ik zeker dat het een meisje was.
    Bijna iedereen om me heen dacht een jongetje..Heeft het moederinstinct toch weer gelijk!;)

5. Pruppeltje

Pruppeltje Actief lid

28 nov 2008
    309
    0
    0
    Ik had zoiets van: we zien wel wat het word. Maar als ik dan kleertjes ging kijken, keek ik onbewust altijd naar jongenskleertjes. Of andere dingetjes voor jongens. Dus mijn onbewust gevoel was goed: het wordt een jongen!

6. ducatigirl

24 aug 2008
    38
    0
    0
    Mijn gevoel zei dat het een jongen is, bijna iedereen denkt er zo over, enkel mijn moeder en de collega waar ik het best mee opschiet zeiden dat het een meisje was :D .
    Sedert een goeie maand weten we dat het inderdaad een meisje is, dus ook mijn eerste gevoel was mis....
    Was nochtans zo zeker van mijn gevoel, kon het bijna niet geloven toen de gynaecoloog zei dat het een meisje is! Maar we zijn superblij natuurlijk!

7. lien123

lien123 Niet meer actief

Nou als je het over dromen hebt, ik heb gedroomd dat het een jongen wordt en mijn vriend droomde over een meisje! We willen het nog niet weten, dus we zitten nog 20 weken te speculeren haha! We gaan denk ik een poll doen op hyves ggg.

Maar zelf denk ik een jongen, ik weet ook niet waarom...

8. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    Ik was bij mijn eerste overtuigd van een jongen, maar werd een meisje. Nu denk ik dat het een meisje is, dus zal het dan een jongen worden? ;) haha...

9. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Bij Sverre was ik overtuigd dat 't een meisje was. Tot de 12-weken echo, toen kreeg ik zo duidelijk het gevoel dat het een jongetje was.

Nu denk ik dat er tenminste één jongen bij is. ;) Mijn vriend weet zeker dat er één meisje bij is. :D

10. Nathalie01

Nathalie01 Actief lid

7 dec 2008
    419
    0
    0
    Ik ben er heel erg mee bezig , eigelijk een beetje te..
    Ik kan ook niet wachten tot mn echo aankomende dinsdag.
    Toen ik net zwanger was , had ik ook heel sterk het gevoel dat t een meid zou worden ,
    Totdat ik mn 1e echo had , toen ging ik erg twijvelen..
    Stom he ? aangezien je dan nog niks kan zien.. :D
    De rest van mn familie & vrienden denken ook een meid , hoewel sommige een jongen ook niet uitsluiten..
    De man bepaald het geslacht , en bij mn vriend in de familie zitten zowel evenveel mannen als vrouwen.
    Het is dus nog afwachten , SPANNEND !

Ik heb dus echt geen idee , ach je hebt 50 % kans dus.. :baby:
    We wachten af !

11. Lise32

Lise32 Lid

30 jan 2009
    71
    0
    0
    hoi
    Wat een leuk onderwerp!
    Ik heb sterk het gevoel dat het een meisje wordt. Mijn vriend zegt alleen maar dat hij denkt dat het een jongetje wordt omdat hij de balans er in wilt houden. Maar diep van binnen voelt hij ook dat het een meisje wordt.
    Erg spannend dus. 18 mei is de echo dan weten we meer.

12. liefde1978

liefde1978 Fanatiek lid

4 feb 2009
    1.493
    0
    0
    noord-holland
    Leuke topic. Ik denk zelf dat er een jongetje in mijn buik zit, maar mijn vriend neigt meer naar een meisje en mijn schoonouders denken ook een meisje. Vanavond eens aan mijn ouders vragen wat zij denken. Ik hoop natuurlijk op een gezond kindje maar voor mijn gevoel lijkt het me zo leuk als er een oudere broer is die dan later voor zijn kleine zusje op kan komen wanneer nodig... :rolleyes:

13. Nanske

Nanske Actief lid

18 sep 2008
    388
    0
    0
    Bediende
    Ruiselede
    Hoi,
    Heel raar maar hier toch ook waar...:)
    Ik had van in het begin een voorgevoel dat het een jongen ging zijn, mijn vriend ook en sinds donderdag weten we dat het inderdaad een jongetje zal zijn... het was heel duidelijk te zien op de echo.. :)
    Dus toekomstige moeders... het instinct is meestal juist zeker? :))
    Veel succes allemaal!
    Liefs Nanske

14. Tantan

Tantan Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.103
    0
    0
    Roosendaal
    Hier heb ik al vanaf het begin heel sterk het gevoel dat het een meisje is, terwijl mijn man juist zegt dat het een jochie is. Bij de 1e zwangerschap was het juist andersom. Toen had ik sterk het gevoel dat het een jochie was en mijn man een meisje. Ik kreeg gelijk ;), we zullen over 25 weken wel merken wie er nu gelijk heeft :D!

15. zogezegend

zogezegend Niet meer actief

vanmiddag echo gehad nu 16 weken wilde zo graag weten wat het word en ja hoor navelstreng lag ervoor nu moet ik toch afwachten tot de 20 weken echo zuchtje maar goed wel weer even de kleine gezien

16. caroline16

caroline16 Niet meer actief

hoi meiden,

vanaf de dag dat ik wist dat ik zwanger was had ik telkens het gevoel dat het een meisje werd.. iedereen in mijn omgeving dacht dat het een jongen werd..

bij de 2e controle hoorden we het hartje voor het eerst, en toen had ik ineens hetgevoel dat het een jochie is... en me moeder heft gedroomd over dat het een jochie word..

afwachten dus.. nog 5 weken..

17. LittleMommy

LittleMommy Niet meer actief

Vanaf de dag dat ik wist dat ik zwanger was, had ik al een voorgevoel over een jongetje.. Me moeder zei het ook gelijk & anderen om mij heen ook, met de 20 weken echo bleek het indd ook egt zo te zijn :D

18. Brit1980

Brit1980 Actief lid

20 aug 2008
    240
    0
    0
    bij mijn man en kindjes
    Mijn gevoel zegt me dat we deze keer weer een jongetje krijgen..mijn vorige zwangerschap van de tweeling had ik dat gevoel ook dat het jongetjes waren en was mijn gevoel goed..maar nog een maand of 6 en dan weten we het zeker,we willen het ook van te voren niet weten dus spannend :D maakt me ook niks uit als het een meid is hoor als ons kleintje maar gezond is.

liefs Brit

19. friezinne82

friezinne82 Bekend lid

6 mrt 2009
    719
    0
    0
    ambulant woonbegeleider
    voor mijn zwangerschap wist ik zeker dat ik als eerste een meisje zou krijgen, meisjesnaam was al klaar ed. Nu ik bijna 11 weken zwanger ben twijfel ik heel erg over een meisjesnaam en staat de jongensnaam eigenlijk al vast, op de schrijfwijze na..

Dus ik zeg jongen!

20. patricia1987

patricia1987 Actief lid

8 okt 2008
    188
    0
    0
    ik had vanaf het begin al het gevoel dat het een meisje zou zijn ik ben benieuwd of het klopt mijn vriend daar in tegen zegt dat het een jongen wordt en mijn moeder en zijn broers ook nou ben heeeeeeeeeel benieuwd:Dmaar het belangrijkste is als het maar gezond is beide zijn leuk:D

Deel Deze Pagina