Hier van de Plus morgen ophalen, dan moet ik toch nog pakket ophalen van postal. Joepie, supermarkt dag voor kerst
Zit daar geen keuze voor cadeaubonnen bij? Ik heb (los van alle spullen) ook keuze uit o.a. FonQ, Wehkamp, Zalando, Leen Bakker.
Hier een tintelingencode met meeeega keuze! Zijn voor 'herinnering op linnen' gegaan, kunnen we onze fotowand uitbreiden!
Ik kreeg een Italiaans eet-pakket. Dit jaar voor de eerste keer de keuze tussen een "gewoon" pakket en een vegetarisch, alcoholvrij pakket, mooie ontwikkeling vind ik
Ja zag ik ook. Maar als je sommige cadeaus ziet dan zijn die meer dan 30 euro. Ga nog wel ff nadenken
Inmiddels ook mijn pakket opgehaald. Erg leuk vond ik! Het is een voedselpakket gericht op tapas, lekker worstje, nootjes, chocolade, mix voor breekbrood, mix voor kruidenboter etc.. en ook een mooie borrelplank, snackschaaltjes en waterfles er in. Dik tevreden! Mijn werk doet het zo ver ik weet altijd wat om en om, de laatste 2 jaar dan een uitpakdoos en het jaar er voor een tinteling.
Weer wijn van m'n man z'n werk zo jammer. Hadden al dure champagne gekregen van klanten. M'n moeder zal er blij mee zijn
Ook een tintelingen bon en net als @aicirtap niet écht iets wat ik leuk vond, dus iom dochter gekozen voor een écht kerst verrassing pakket.. Gisteren binnen gehad, best bruikbare (lekkere) dingen. Ach, het is een gegeven paard
Zo leuk! We hebben allemaal dit boek gekregen + een traditioneel pakket. Daarnaast kreeg ik mijn zorgbonus uitgekeerd, dus de Guess tas waar ik naar aan het loeren was ook besteld als kado voor mijzelf
Morgen ga ik mijn kerstpakket ophalen. Heb ook nog 100 euro netto ontvangen op mijn rekening. Van mijn andere werkgever ook nog geen kerstpakket....schijnen opgestuurd te zijn. Verwacht niet dat die voor de kerst binnen is....
Afgelopen 7 jaar een bol.com bon.. Nu een cadeaubon.nl En wij kopen zelden online of uberhaupt nieuwe spullen.... och
Uitgeven als je jemand een cadeau moet doen? Dat je dan ipv je eigen geld deze bon gebruikt. Scheelt toch in je eigen portemonnee.
Oh dan weet ik al waar je werkt. Je mag het niet meer inwisselen voor een cadeaubon of wel? Dat deed ik vorig jaar
Mijn man heeft een groot kerstpakket gekregen met allerlei lekkers. Ik een wat kleiner met streekproducten en een snijplank, maar ook erg leuk!