iemand al ervaring met de vernieuwde c1000 luiers?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door diaan1982, 6 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. diaan1982

diaan1982 Fanatiek lid

8 okt 2009
    3.212
    1
    0
    Ik las dat ze verbeterd en dunner waren,vond het goede luiers alleen wat te dik.
    maar nu mischien niet meer dus,iemand al geprobeerd?

2. loesje1982

loesje1982 Fanatiek lid

4 apr 2011
    2.070
    0
    0
    Hier
    je kunt op hun website 2 proefluiertjes aanvragen voor niks, heb ik gedaan, ben erg benieuwd!

3. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Ik heb ook een proefpakket aangevraagd, ben erg benieuwd of het niet een verslechtering blijkt te zijn.

Ze hadden ze trouwens vandaag ook nog niet in de winkel liggen.

4. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Ik heb ook een proef pakketje aangevraagd. Ben heel benieuwd!
    Bij ons lagen ze ook nog niet in de winkel.

5. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Ik heb ze nog niet gezien in de winkel. Ik haal altijd de c1000 luiers dus kom ze vanzelf een keer tegen.

6. siepie

siepie Fanatiek lid

28 apr 2010
    3.424
    3
    38
    Ik ben ook benieuwd, gebruik nu pampers.
    Heb ook een proefpakketje aangevraagd.

7. diaan1982

diaan1982 Fanatiek lid

8 okt 2009
    3.212
    1
    0
    heb ze ook aangevraagd,heb het idee dat ze erg op de kruidvat luiers lijken.
    daar ben ik ook fan van!

8. SimplyLin

SimplyLin Actief lid

3 mrt 2011
    164
    0
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    Ik ben ook erg benieuwd idd.. Ik gebruik ook altijd C1000 luiers, vind het super goede luiers (met Pampers veel natte ochtenden helaas, dus toch eens C1000 geprobeerd en wil nu niets anders meer).
    Maar ik had nog zoveel liggen dat ik nog niet de nieuwe heb gekocht, ze lagen hier gisteren al wel in de winkel.

Goed idee zo'n proefpakketje, ga ik ook es bestellen :)

9. diaan1982

diaan1982 Fanatiek lid

8 okt 2009
    3.212
    1
    0
    kon mijn nieuwschierigheid niet bedwingen,en heb een pak maat 4 gekocht.
    ze zijn idd soepel en pasvorm vind ik ook wel goed.
    maar vind ze in de luier heel nat aanvoelen,en dat was eerder altijd zo droog als je voelde,zelfs na een hele nacht van 11 uur.
    nu had hij ook erg veel gedronken dus we testen even verder:D
    maar als ze zo nat blijven zeg maar blijf ik toch gewoon bij kruidvat,bevallen heel goed,zijn net iets minder soepel maar wel droger.
    vind ze trouwens erg op de aldi lijken.

10. Baddie

Baddie Actief lid

26 apr 2009
    120
    0
    0
    Diaan1982,hier het zelfde!
    Ik blijf bij de Huggies. Vind ze heel fijn.

11. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Ik heb newborn luiers van C1000 van een vriendin gekregen die ze niet meer nodig had. Erg enthousiast, maar nu we ze zelf hebben gekocht (ze zien er anders uit dan die ik eerst had) zijn we niet zo enthousiast meer. Ik vind ze ook erg nat zeker in vergelijking met die van het Kruidvat. Vraag me af of dat wel goed is. We hadden 3 pakken gekocht dus die maak ik wel op maar dan weer terug naar het Kruidvat. Ik vind ze trouwens van achteren ook niet goed aansluiten.

12. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ze zijn vernieuwd idd, maar of ze ook verbeterd zijn.... Mijn man had Ayla afgelopen nacht een nieuwe C1000 luier om gedaan en 's morgens was haar romper nat aan de voorkant (buikslaper), bij de oude C1000 luiers is dat echt nog nooit gebeurd. Kan natuurlijk toeval zijn, maar vind het wel erg toevallig.

13. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    In principe maakt dat niet uit, natte billen. Dat is meer een verkoop praatje voor de ouders. Mn dochter draagt wasbare luiers en heeft dus altijd natte billen als ze geplast heeft. Ze vind dit echt niet vervelend en heeft ook geen luieruitslag erdoor ofzo.

14. diaan1982

diaan1982 Fanatiek lid

8 okt 2009
    3.212
    1
    0
    nee idd met de oude c1000 luiers nooit natte billen in de ochtend,deze wel en idd ook aan de voorkant klamme romper bah.

mijn zoontje heeft ook nooit uitslag gehad ofzo vannatte billen,was met de aldi ook zo
    maar lijkt mij zelf ook niet fijn om erop te zitten zeg maar

15. Gizzy3378

Gizzy3378 Actief lid

18 okt 2010
    129
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb ook een proefpakketje aangevraagd dus ben benieuwd...Gebruikte altijd Pampers maar de laatste tijd vooral de nachten nat..
    Heb nu de luiers van de Lidl en die bevallen super goed,zelfs de nachten gaan goed:)

16. Nika

Nika Actief lid

14 mrt 2007
    296
    1
    18
    Vrouw
    Mama
    Ik vind de vernieuwde luiers van de C1000 verschrikkelijk! Ik gebruikte al zo'n anderhalf jaar de oude luiers van C1000 en die vond ik erg fijn! Nooit problemen mee gehad, nooit doorgelekt en de pasvorm was perfect!
    Nu gebruik ik een week de vernieuwde luiers voor mijn zoontje van 16 maanden en mijn dochter van 3,5 jaar en het is echt niks. Mijn dochter heeft alleen snachts een luier aan en was al door gelekt na 2 uurtjes slapen, en zo veel zat er niet eens in de luier! Mijn zoontje had in de afgelopen week al 3 keer snachts alles nat, tot aan het beddengoed toe, en verder ook tijdens het middagslaapje (hij slaapt maar anderhalf uur smiddags) en zelfs een paar keer gewoon overdag. Iedere keer zat er niet eens veel in de luier, het is alsof het er gewoon langs loopt ofzo.
    De pasvorm vind ik ook een ramp, ze zijn langwerpiger maar ook smaller dan de oude.
    Na anderhalf jaar C1000 luiers ga ik vandaag dus gauw weer naar de Kruidvat om daar de luiers te halen! Erg jammer!

17. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    Hier ook ene proefpakketje aangevraagd. Maatje 1 voor mn dochter: was Ok. En maat 5 voor mn zoontje snachts, deze was echter doorgelekt smorgens...... ik ben dus niet wild enthousiast!!

18. StarMoon

StarMoon Bekend lid

11 nov 2009
    894
    0
    0
    Ook een proefpakketje geprobeerd.
    We hebben normaal pampers en de plas wordt daarin een soort stevige gel.
    Bij de c1000 luiers werd het een soort beton.
    Onze knul ging er helemaal raar van lopen :p

Wij stappen dus niet over.

19. diaan1982

diaan1982 Fanatiek lid

8 okt 2009
    3.212
    1
    0
    kruidvat zijn echt goede,vandaag ook weer ingeslagen in de aanbieding.
    de c1000 maak ik thuis op,maarals we weg gaan toch echt kruidvat!!
    kom ik steeds weer op terug.
    (nee ik krijg niet betaald voor reclame te maken:D)

@starmoojn,vind ik wel vreemd want c1000 hier werd een grote zachte natte pap,heel vies

20. StarMoon

StarMoon Bekend lid

11 nov 2009
    894
    0
    0
    Ieuw, dat is een ander uiterste.
    Ja, de luiers werden echt heel hard.
    Ik vond het ook heel vreemd, want daardoor zat de luier al heel snel niet lekker meer bij onze knul.

Deel Deze Pagina