hier nog steeds niet binnen zoon heeft m bij oma al helemaal doorgespit, en zit iedere dag op wacht..
hier is hij ook al binnen en hij viel tegen. Van mijn werk mogen we voor sinterklaas een kado uitzoeken ter waarde van max 13 euro maar ik kon niet heel veel leuke kado's voor mijn dochter vinden. En ze is ook nog in oktober jarig dus dan blijft er vaak nog minder over van het lijstje. Het valt op dat veel speelgoed voor oudere peuters/ kleuters wat duurder is. Of ik ben gewoon te kritisch met uitzoeken
Hier nog niet binnen, al heb ik hem wel van derden gekregen die hem toch niet gebruikten. Overburen hadden hem trouwens vorig weekend al.
Sinds vorige week vrijdag worden ze verspreid en de verspreiding kan 4 weken duren.. Het is al wel het Sint boek voor 5 dec. En je kunt ze ook al afhalen idd
Ik vind alleen dat ze nog erg duur zijn Ik heb vorig jaar een fur real poes kunnen kopen voor 45 euro bij Neckermann terwijl die overal ( inclusief intertoys) gewoon 69-80 euro was... Maar goed, het bladeren is leuk en aankruisen ook. Daarna googelen waar het goedkoop is
Ja die is binnen! Op mn dooie gemak erdoor gebladerd babyzooi kijken.. Als mn dochter m in handen krijgt gaat ie aan flarden denk ik