Ik mag over anderhalf week afrijden, dus laat ze maar opschieten! Als ik mijn rijbewijs haal krijg ik een auto
zouden niet gewoon alle formulieren op 1 stapel komen en vanuit daar worden verdeeld om te controleren, dus bv 1 afdeling met de inkomsten, 1 met eigen huis, 1 met ouderschapsverlof etc.. en als je in meerdere categorieen zit dat je langs meerdere afdelingen moet en het dus langer duurt??
Ik zit trouwens ook met smart te wachten op die blauwe enveloppe. Mijn huidige fiets doet het echt niet meer, en na 20 jaar trouwe dienst, is het wel tijd voor iets nieuws. Heb al een hele mooie gezien, maarja.. Poen poen poen!!
Hier vandaag die van mijn vriend binnen. Samen ingevuld hij moet betalen ik krjjg terug en ik nog nkks gehoord. Wanneer denken jullie dat die van mij komt? We zijn toeslagpartners
Jawel, ik moest ook dezelfde vragen beantwoorden. Er kwam ook uit dat vriend voor een deel van 2012 mijn fiscale partner is. We woonden eerste 3 maanden van 2012 niet samen. Vervolgens mocht ik kiezen of ik voor het hele jaar fiscale partners wilde zijn of voor een deel. Heb gekozen voor het laatste. Moest alleen zijn naam en geboortedatum invullen op de volgende pagina, verder niets. (Ik heb het digitaal gedaan)
Dan zal je het waarschijnlijk wel goed hebben gedaan. Als je mag kiezen lijkt me dat het dus niet uitmaakt? Ander maandag toch even bellen...
Ja, heb goed opgelet bij het invullen.. Werd later wel gevraagd of ik minder verdiend heb dan mijn vriend. Maar dat was ook zo. Het gaat immers toch om MIJN teveel betaalde inkomstenbelasting..? Mijn vriend krijgt nooit een brief binnen dat hij aangifte moet doen. Volgens hem krijgt hij toch niks. Ik doe het liever wel ook i.v.m. de kortingen die je krijgt als werkende ouders? Ik ontvang die voorlopige aanslagen niet maandelijks (eigen keuze). De bekende kortingen (combinatiekorting, etc.) Maar kan vriend ook diezelfde kortingen krijgen over zijn loon dan? Want in dat geval hadden we meer kunnen ontvangen. Of geldt dat voor de minst verdienende.
Wij hebben vandaag beide een blauwe envelop gekregen om blij van te worden . Vrienden van ons ook vandaag.
Ik ben nu bijna 5 jaar getrouwd en hoefde niks van me man in te vullen. je kan kiezen of samen of dat hij het zelf in vult en dat laatste gekozen.Verder vulde dat ding het zelf in.
Grrr ik wil ook hihi!! Straks maar eens kijken ook al worden zie niet bezorgd door de postbode toch?>
Ik wil ook! Maar heb de hele week al geen post gehad volgens mij.. Sandd bezorgd alleen op dinsdag en vrijdag dus hoef vandaag niet bij de brievenbus te wachten